خانهاخبار
مشخصات کلیدی Nova 6 5G در گیک‌بنچ نمایان شد

مشخصات کلیدی Nova 6 5G در گیک‌بنچ نمایان شد

تلفن هوشمند Nova 6 5G که در تاریخ 14 آذر معرفی خواهد شد حالا در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و بالاخره می‌توانیم مشخصات کلیدی سخت‌افزار آن را مشاهده کنیم.
۱۳۹۸/۹/۷

هوآوی نووا ۶ قرار است ۵ دسامبر (۱۴ آذر) رسما معرفی شود، اما حالا حدود یک هفته مانده به زمان رونمایی شاهد حضور این دستگاه در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ هستیم. نووا ۶ توانسته در بخش‌های تک‌هسته و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز ۳۸۲۱ و ۱۱۹۶۳ را دریافت کند.

بر اساس اعلام گیک‌بنچ، دستگاهی که در این سرویس ثبت شده Nova 6 5G بوده که چیپست Kirin 990، هشت گیگابایت رم و اندروید ۱۰ داشته است. احتمالا این دستگاه روی سیستم عامل خود از رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کند.

image

انتظار می‌رود که نووا ۶ فایو جی نمایشگری ۶.۴۴ اینچی با کیفیت 1080p داشته باشد و در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از یک لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای تعبیه شود.

قبلا در تیزرهای رسمی هوآوی مشخص شده بود که نووا ۶ دوربین عقب چهارگانه‌ای شامل لنز اصلی ۶۰ مگاپیکسلی دارد. همچنین در شایعات آمده بود که این موبایل از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی استفاده خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)