خانهاخبار
قیمت گران‌ترین نسخه سوبارو اوت بک 2020 اعلام شد

قیمت گران‌ترین نسخه سوبارو اوت بک 2020 اعلام شد

سوبارو اوت بک یک خودروی شاسی بلند بوده که از تجهیزات سفارشی زیادی بهره می‌برد. قیمت این خودرو در بالاترین نسخه نزدیک به 49 هزار دلار است.
۱۳۹۸/۵/۱۵

سوبارو اوت بک مدل 2020 بالاخره برای شخصی سازی وارد وب‌سایت سازنده خود شد. این خودرو در بالاترین تریم خود، Touring دارای قیمت پایه 37,345 دلار بوده که 1010 دلار هزینه حمل به مقصد را نیز شامل می‌شود. سوبارو برای این خودروی شاسی بلند خود تجهیزات سفارشی زیادی در نظر گرفته که قیمت آن را افزایش می‌دهد. قیمت این خودروی ژاپنی با تمام تجهیزات به 48,456 دلار می‌رسد که نزدیک به 11 هزار دلار از مدل پایه گران‌تر است.

برای تریم Touring اوت بک، شرکت سوبارو 6 رنگ در نظر گرفته است. خریداران می‌توانند رنگ‌های سبز، قهوه‌ای، آبی، مشکی، سفید و خاکستری را برای این خودرو سفارش دهند که البته سوبارو برای هر یک از آن‌ها، نام مخصوصی را در نظر گرفته است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر تخت 2.4 لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر قادر به تولید 260 اسب بخار قدرت و 376 نیوتن متر گشتاور است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو تنها با سیستم چهار چرخ محرک در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام EPA، مصرف سوخت سوبارو اوت بک مدل 2020 در شهر، جاده و به صورت ترکیبی به ترتیب برابر با 10.7، 7.84 و 9.04 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی است.

image

از تجهیزات سفارشی این خودرو می‌توان به ابزارهایی برای مرتب کردن فضای حمل بار و کفی اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید با این خودروی ژاپنی آفرود کنید، می‌توانید برای زیر موتور و دیفرانسیل عقب یک محافظ فولادی سفارش دهید. محافظ موتور قیمتی برابر با 129.95 دلار داشته و محافظ دیفرانسیل عقب با قیمت 99.95 دلار به فروش می‌رسد. سوبارو اوت بک مدل 2020 در پاییز سال جاری میلادی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)