خانهاخبار
بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس 8 مرداد معرفی می‌شود

بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس 8 مرداد معرفی می‌شود

تلفن هوشمند تازه سری بلاک شارک با نام Black Shark 2 Pro با برخورداری از پردازنده جدید اسنپدراگون 855 پلاس در مراسمی در تاریخ 8 مرداد معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۲۹

شیائومی تاکنون دو سری از تلفن هوشمند گیمینگ Black Shark را روانه بازار کرده، اما به‌زودی قرار است از نسخه دیگری از این موبایل به نام Black Shark 2 Pro هم رونمایی شود. این دستگاه اواخر ماه جاری میلادی در چین معرفی می‌شود.

این شرکت در پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که بلک شارک ۲ پرو را در مراسمی در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) معرفی خواهد کرد. این گوشی احتمالا با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار می‌آید. اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس چند روز پیش توسط کوآلکام معرفی شد، و بلاک شارک ۲ پرو از اولین محصولاتی خواهد بود که از این چیپست استفاده می‌کند.

چند روز پیش ایسوس هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) از گوشی ROG Phone 2 رونمایی کند که به همین پردازنده جدید مجهز است. با توجه به این که این چیپست بر قابلیت‌های گیمینگ تمرکز دارد، بنابراین منطقی است که بلک شارک ۲ پرو هم با همین پردازنده به بازار بیاید.

این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خواهد داشت که از قابلیت کاهش نور DC، محافظت از چشم و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای پشتیبانی می‌کند.

بلک شارک ۲ پرو دوربینی دوگانه دارد که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری ساخته شده است. در بخش جلو هم دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

موبایل مذکور در بخش پردازنده از فناوری تازه‌ای به نام Liquid Cooling 3.0 استفاده می‌کند که موجب کاهش حداکثر ۱۴ درجه‌ای دمای چیپست دستگاه می‌شود. این تراشه از حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

بلک شارک ۲ پرو به سیستم عامل BlackShark OS مجهز می‌شود که از روی اندروید ۹ پای ساخته شده و ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری خواهد داشت که از فناوری Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)