خانهاخبار
پس از نمایش رسمی حالا تصویر زنده قاب پشتی پیکسل 4 لو رفت

پس از نمایش رسمی حالا تصویر زنده قاب پشتی پیکسل 4 لو رفت

به دنبال انتشار تصویر قاب پشتی پیکسل 4 در صفحه رسمی توئیتر گوگل، اکنون عکس تازه‌ای لو رفته که پشت پیکسل 4 را در دست کاربری در فضای آزاد نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۳/۲۵

هفته گذشته هفته داغی برای پیکسل ۴ بود چون پس از لو رفتن تصاویر مربوط به قاب پشتی این دستگاه، گوگل رسما از طراحی پشتی این تلفن هوشمند در صفحه توئیتر خود رونمایی کرد. با انتشار تصویر رسمی گوگل بالاخره مشخص شد که شایعات قبلی درست بوده و پرچمدار جدید این شرکت دوربین دوگانه مربعی دارد.

حالا تصویر زنده دیگری از این دستگاه منتشر شده که بار دیگر طراحی مربوط به بدنه پشتی این گوشی هوشمند را برای ما تایید می‌کند. این بار تصویر مربوطه از کاربری گرفته شده که در حال کار کردن با پیکسل ۴ است.

در این تصویر که متاسفانه کیفیت خیلی خوبی ندارد، موبایلی با دوربین مربعی را می‌بینیم که شباهت زیادی به تصاویر قبلی پیکسل ۴ دارد. محل قرارگیری فلش LED و دو لنز اصلی دوربین تماما با گزارشات قبلی مطابق است.

البته در این جا گوشی داخل قاب قرار داده شده و دستان کاربر هم دور آن را پوشانده است، بنابراین اطلاعات بیشتری قابل مشاهده نیست، ولی کسی که این تصویر را ارسال کرده می‌گوید موفق به مشاهده بخش جلویی دستگاه هم شده و حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر ندیده است.

پیکسل ۴ اکتبر امسال از راه می‌رسد ولی بعید است که با رویه فعلی تا آن تاریخ نکته پنهانی از مشخصات یا طراحی این دستگاه باقی بماند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)