خانهاخبار
توییتر به شما اجازه می‌دهد از این پس گیف‌ها را به ریتوییت‌هایتان اضافه کنید

توییتر به شما اجازه می‌دهد از این پس گیف‌ها را به ریتوییت‌هایتان اضافه کنید

شما همچنین می‌توانید حداکثر چهار عکس یا یک ویدیو نیز به ریتوییت‌ها اضافه نمایید.
۱۳۹۸/۲/۱۸

کاربران توییتر می‌توانند گیف‌ها را در ریتوییت‌های خود قرار دهند. کاربران همچنین می‌توانند به این ریتوییت‌ها تا چهار عکس و یا یک فایل ویدیویی اضافه کنند. این به روز رسانی برنامه در iOS، اندروید و پایگاه اینترنتی شرکت توییتر اجرا خواهد شد و حساب‌هایی مانند GameOfThrones وNASA در حال آزمایش آن هستند. این مورد یک تابع پاسخ است که به نیاز بسیاری از کاربران توییتر پاسخ کامل می‌دهد. پلتفرم توییتر اخیرا تغییرات بسیاری به منظور پاسخ به نیاز کاربران داشته است.

image

اضافه کردن گیف‌ها به طراحی اصلی ریتوییت موجب بر هم خوردن برخی از ساختارهای فضای بصری توییتر شد، به طوری که تیم طراحی با طرح جدیدی مواجه شد که ساختار توییت را به جدولی با زمینه گسترده تغییر داده است. توییتر امیدوار است این تغییر به مانند ساختار قبل، ساده و قابل فهم توسط کاربران باشد و در هنگام استفاده، آنها احساس مطلوب‌تری را تجربه کنند. همچنین می‌توان پست‌ها را بدون نشان دادن توییت کننده ریتوییت نمود.

image

بخش هیجان انگیز پروژه این بود که توییتر در حال کار بر روی ویژگی مهمی بود که بسیاری از کاربران خواستار آن بودند. به عنوان بخشی از اعلامیه پایانی، توییتر چندین پست کاربران خود را که قبلا درخواست‌هایی مبنی بر تغییرات در این زمینه بودند، منتشر کرد. بنابراین، علاوه بر ویژگی جدید، این حرکت می‌تواند تلاشی برای اثبات این واقعیت باشد که توییتر به صدای کاربران خود گوش می‌دهد. این امر به خودی خود بسیار مهم خواهد بود، زیرا تغییرات گسترده‌ای را در زمینه برنامه‌های آتی شرکت توییتر ایجاد می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)