خانهاخبار
ویدیوی زنده Galaxy Note 9 از طراحی آشنا خبر می‌دهد

ویدیوی زنده Galaxy Note 9 از طراحی آشنا خبر می‌دهد

فبلت Galaxy Note 9 تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ است که تا چند روز دیگر رسما رونمایی می‌شود. امروز در تازه‌ترین خبر مرتبط یک ویدیوی زنده از آن فاش شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۱

ممکن است تصور کنید که با توجه به همه خبرهای منتشر شده و منتسب به Galaxy Note 9 دیگر همه مشخصات آن را می‌دانیم. همان‌طور که می‌دانید، در خلال روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندری و زنده، فهرست مشخصات و همچنین قیمت و تاریخ نهایی عرضه این گوشی تازه بوده‌ایم و حالا اولین ویدیوی زنده از این فبلت سطح بالا منتشر شده است.

این ویدیو برای اولین بار توانسته است مدل واقعی Galaxy Note 9 سامسونگ را در دو نمای روبرو و پشت به نمایش بگذارد و پازل دانسته‌های‌مان را درباره این گوشی که هنوز رسما معرفی نشده است، تکمیل کند. ویدیوی پیش رو توسط یک فروشگاه انگلیسی لوازم جامبی موبایل که اتفاقا موثق هم هست، منتشر شده تا Galaxy Note 9 را پیش از 9 اوت به همه دنیا نشان دهد.

image

هنوز نمی‌توان صحت ویدیو را به طور کامل مورد تأیید قرار دارد چراکه هنوز مشخص نیست در روز معرفی رسمی شاهد چه اتفاقی خواهیم بود. از طرف دیگر براساس نظرات کاربران و کارشناسان، مدل موجود در ویدیوی فاش شده به قدری سطح بالا به نظر می‌رسد و از متریال فوق العاده باکیفیت ساخته شده است که نمی‌تواند مربوط به ماکت Galaxy Note 9 باشد.

خبرگزاری MobileFun در این باره گزارش کرده که این ویدیو توسط افراد مرتبط با فروشنده مذکور در چین فاش شده است و Galaxy Note 9 را در حال آزمون محافظ صفحه نمایش نشان می‌دهد. این سناریو کاملا منطقی به نظر می‌رسد و در کنار ظاهر سطح بالای گوشی احتمال صحتش را افزایش می‌دهد. در نگاهی کوتاه به خوبی می‌توان لبه‌های تیز، حاشیه‌های بسیار باریک صفحه نمایش و مخصوصا طراحی تازه در پنل پشتی را با حسگر اثرانگشت در میانه عرض و درست زیر دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی در Galaxy Note 9 این ویدیو مشاهده کرد.

البته دستگاه Galaxy Note 9 در این ویدیوی کوتاه خاموش است و نمی‌توانیم صفحه نمایش اینفینیتی آن را در حال فعالیت مشاهده کنیم. مدت کوتاهی تا 9 اوت (18 مرداد) که تاریخ موعود رونمایی از این فبلت است باقی مانده و پس از آن احتمالا شاهد انتشار ویدیوهای بررسی بیشتری منسوب به آن خواهیم بود. باتوجه به اطلاعاتی که تا به حال از این گوشی منتشر شده است انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 2960 داشته باشد و روکش محافظ Corning Gorilla Glass 5 روی آن را بپوشاند. Galaxy Note 9 همچنین 6 گیگابایت رم دارد و احتمال عرضه نسخه 8 گیگابایتی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام است. میزان حافظه داخلی این نسخه‌ها 64، 128 و 256 گیگابایت است و همچنین قادر خواهید بود آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا دهید. سامسونگ قصد دارد این فبلت را هم در دو نسخه مخصوص بازارهای مختلف ارائه دهد. بدین ترتیب نسخه مخصوص بازار آمریکا به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود در حالی که نسخه جهانی‌اش از پردازنده اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. ظرفیت باتری Note 9 معادل 3850 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه پوسته اختصاصی سازنده به طور پیش فرض روی آن نصب می‌شوند. این گوشی قرار است در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) در نیویورک معرفی و فروش رسمی آن از 24 اوت آغاز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)