خانهاخبار
Xiaomi Pocophone F1؛ ارزان‌قیمت‌ترین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 845

Xiaomi Pocophone F1؛ ارزان‌قیمت‌ترین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 845

افشاگر معروفی مدعی شده است شیائومی در آینده‌ای نزدیک، پرچمدار جدیدی را مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد کرد که تنها 420 یورو قیمت دارد.
۱۳۹۷/۵/۵

شرکت شیائومی مدتی پیش از گوشی‌های موردانتظار خود رونمایی کرد؛ فبلت Xiaomi Mi Max 3 با نمایشگر 6.9 اینچی FHD، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت و تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام معرفی شد. همچنین شرکت چینی، از دو گوشی میان‌رده Mi A2 و Mi A2 Lite با نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید رونمایی کرد و هر دو گوشی را در اروپا عرضه می‌کند. حال بسیاری به گوشی Xiaomi Pocophone چشم دوخته‌اند که مدتی است شایعات مختلفی از آن منتشر می‌شود.

افشاگر معروف، به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی جدید شیائومی با نام Xiaomi Pocophone F1 عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان در شرق اروپا و هند می‌توانند خریداری کنند. نسخه پایه این گوشی با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 420 یورو عرضه می‌شود؛ همچنین نسخه دیگری با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد که قیمت آن به 460 یورو می‌رسد. در صورتی‌که شایعات مبنی بر عرضه Xiaomi Pocophone F1 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام صحت داشته باشد، این گوشی به ارزان‌قیمت‌ترین پرچمداری در اروپا تبدیل خواهد شد که چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام را به همراه دارد. 

image

لازم به‌ذکر است که گوشی جدید Xiaomi Pocophone F1 از یک نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند؛ رزولوشن نمایشگر این گوشی 1080 در 2160 پیکسل عنوان شده است. ضمن اینکه ویدیوی پیش‌تر فاش شده، نشان می‌دهد که پرچمدار جدید شیائومی با دوربین دوگانه همراه شده است و صفحه‌نمایش آن از بریدگی بهره می‌گیرد. البته Xiaomi Pocophone F1 اولین پرچمدار شیائومی با ناچ محسوب نخواهد شد؛ شرکت چینی پیش‌تر گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 8 را به بازار عرضه کرده است که در بالای نمایشگر آن بریدگی وجود دارد. 

باید منتظر ماند و دید که پیش‌بینی‌ها پیرامون گوشی جدید Xiaomi Pocophone F1 تا چه اندازه به واقعیت مبدل خواهد شد. در صورت عرضه این مدل، نسخه ارزان‌قیمت Xiaomi Mi 8 با قیمت حدودی 421 دلار از نظر قیمت و مشخصات، اصلی‌ترین رقیب Xiaomi Pocophone F1 خواهد بود. همچنین گوشی Asus ZenFone 5Z با قیمت 499 دلار از دیگر پرچمدارانی است که خریداران با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند خریداری نمایند. پرچمدار OnePlus 6 که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد و به دوربین دوگانه مجهز شده است، با قیمت 529 دلار برای مدل پایه (مجهز به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه) به فروش می‌رسد و می‌توان آن‌را رقیب گوشی Xiaomi Pocophone F1 برشمرد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست پرچمدار جدید شیائومی چه زمانی معرفی خواهد شد؛ لازم به‌ذکر است که شرکت چینی تاکنون دو گوشی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه کرده است. Xiaomi Mi Mix 2S در اوایل بهار با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام معرفی شد و مدتی بعد، چینی‌ها از پرچمدار Xiaomi Mi 8 رونمایی کردند که جدیدترین تراشه کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mahdi

۱۳۹۷/۵/۵
یه بررسی چیزی از گوشی umidigi z2 بزارید به نظر گوشی خوبیه..