خانهاخبار
در استوری اینستاگرام از تصاویر GIF استفاده کنید

در استوری اینستاگرام از تصاویر GIF استفاده کنید

اینستاگرام وعده خود را عملی کرد و امکان استفاده از گیف‌ها در استوری را در اختیار کاربران قرار داد. اینستاگرام با استفاده از GIPHY که از منابع بزرگ آنلاین گیف است، گیف‌های متنوعی را برای کاربران خود فراهم دیده است.
۱۳۹۶/۱۱/۷

اخیرا قابلیت استوری‌ یا داستان تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ‌ چت شده است. اینستاگرام در به روزرسانی‌های خود، قابلیت‌های جدید و جالبی به استوری اضافه می‌کند تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و از رقبای خود عقب نیفتد. آخرین ویژگی جدید استوری، پشتیبانی از تصاویر متحرک کم حجم که در اصطلاح GIF نامیده می‌شود است. کاربران می‌توانند فایل‌های GIF را نیز مانند عکس‌ها و ویدئوهای خود به استوری اضافه کنند و تغییرات و ویرایش‌های دلخواه خود را همانند سابق روی این فایل‌ها انجام دهند.

GIFهای اینستاگرام از GIPHY یکی از بزرگترین منابع آنلاین GIF، تامین می‌شود. کاربران می‌توانند هر فایل GIFای را که می‌خواهند در استوری خود به کار ببرند را جستجو کنند. یا اینکه می‌توانند محبوب‌ترین  و پر کاربردترین GIFها را در ارتباط با محتوای مورد نظر خود ببینند و با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

برای اضافه کردن یک GIF، فقط باید روی گزینه انتخاب کردن یک برچسب (sticker) ضربه بزنید. در منویی که باز می‌شود، یک قسمت جدید برای GIFها مشاهده خواهید کرد. با انتخاب آن با مجموعه‌ای از GIFها مواجه خواهید شد که هرکدام را بخواهید می‌توانید برای افزودن به عکس یا ویدئوی استوری خود اضافه کنید.

image

این قابلیت در آخرین به روزرسانی اینستاگرام برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

علاوه بر این اینستاگرام قصد دارد امکان آپلود کردن عکس‌ها و ویدئوها در اندازه و با رزولوشن اصلی خودشان در استوری را در اختیار کاربران قرار دهد. همان‌طور که حتما دیده‌اید فعلا فقط بخشی از عکس که در کادر مخصوص استوری جا می‌شود، امکان به نمایش گذاشته شدن دارد و بخشی دیگر از عکس از دست می‌رود. ولی اینستاگرام می‌خواهد با تغییرات جدید به کاربران این امکان را بدهد تا بدون محدودیت، عکس‌ها را  در هر کادری که بخواهند – عمودی، افقی یا حتی در کادرهای مربعی - و با حجم اصلی خودشان به اشتراک بگذارند. این قابلیت هم اکنون برای تمامی کاربران فعال نیست و اینستاگرام قول داده است که به زودی در هفته‌های آینده برای کاربران جدید نیز در دسترس قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۷
اینم شده یه حکایتی
جدیداً سلفی می‌گیرند و مبدل به "موش و خرگوش" می‌شوند?