خانهاخبار
تصاویر قاب محافظ دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

تصاویر قاب محافظ دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ در روزهای گذشته در مرکز شایعه‌های متعدد قرار گرفتند و خبرهای مختلفی درباره آن‌ها منتشر شد. در کنار همه تصاویر زنده و رندر شده، تصاویر منسوب به قاب این گوشی‌ها هم در فضای وب فاش شد و اغلب شایعه‌های قبلی را مورد تأیید قرار داد.
۱۳۹۶/۹/۲۴

به دنبال انتشار تصاویر رندر شده و زنده متعدد درباره دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 که احتمالا دو ماه دیگر معرفی می‌شوند، تصاویر رندر شده دیگری هم منسوب به قاب محافظ این دو گوشی منتشر شده است و به نظر می‌رسد جزئیاتشان با آنچه در شایعه‌های قبلی دیدیم، کاملا همگام باشد. همان‌طور که در این تصویر هم شاهد هستیم، ظاهرا Galaxy S9 همچنان به یک دوربین اصلی در پنل پشتی مجهز می‌شود و تنها نسخه S9 Plus است که از دوربین با لنز دوگانه بهره می‌برد. همچنین حسگر اثرانگشت حالا برای هر دو نسخه زیر دوربین اصلی تعبیه شده است چراکه قبلا شاهد بودیم سامسونگ این حسگر را در دوگانه Galaxy S8 در کنار دوربین قرار داده بود و مورد انتقادهای شدیدی از سوی کاربران قرار گرفت. ظاهرا سامسونگ به همه نظرات و انتقادها در این باره اهمیت داده و تصمیم گرفته است نسل بعدی پرچم‌داران Galaxy S را کمی بهبود دهد.


image

ویژگی جالب توجه دیگر در این قاب‌ها، تعبیه درگاه مناسب برای جک هدفون 3.5 میلی متری است. ظاهرا این ویژگی از طراحی Galaxy S9 و S9 Plus حذف نشده و در لبه پایینی گوشی قرار گرفته است. دکمه فیزیکی پاور در سمت چپ قاب محافظ S9 دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت راست هستند. از طرفی موقعیت طراحی این دکمه‌های فیزیکی در S9 Plus کاملا بر عکس به نظر می‌رسد. به صورت کلی می‌توان ادعا کرد موقعیت پورت USB Type-C و بلندگوی اصلی در این دوگانه تازه مانند آنچه در S8 و S8 Plus شاهدش بودیم، طراحی شده است.

image

همان‌طور که در خبرهای قبلی هم اشاره کردیم، هیچ تغییر شگفت انگیزی قرار نیست در مشخصات و ویژگی‌های دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus پیش بیاید؛ بلکه این دو مدل نسبت به نسل قبلی تنها در برخی موارد بهبود یافته‌اند. سامسونگ تلاش کرده است همه مشکلات موجود در Galaxy S8 را شناسایی و در طراحی Galaxy S9 رفع کند.

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S8 در ابتدای سال 2018 رسما معرفی شدند. این گوشی‌ها از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برند و به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند. هر دو مدل مورد استقبال کاربران قرار گرفتند و به همین خاطر سازنده آن‌ها احتمالا تصمیم گرفته است نسل بعدی را بدون تغییرات اساسی عرضه کند.

دوگانه Galaxy S9 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 که چند روز پیش رسما معرفی شد، قدرت می‌گیرند و احتمالا اواخر ماه فوریه در کنفرانس MWC 2018 معرفی می‌شوند. پیش بینی می‌شود هر دو مدل از ماه مارس وارد بازار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۹/۲۵
چه ربطی داره حالت خوبه؟
اس۹ پلاس دوربینش دوگانه اس

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۴
ای کاش دوربین دوگانه میزد.
با این اقدام، قبرِ خودشو ۲دستی کند