خانهاخبار
آیفون 8 با بدنه‌ آینه‌ای شکل؛ شایعه‌ای که دوست داریم به واقعیت بپیوندد

آیفون 8 با بدنه‌ آینه‌ای شکل؛ شایعه‌ای که دوست داریم به واقعیت بپیوندد

شایعه جدید در مورد رنگ خاص آیفون 8 منتشر شده است که بسیار هیجان انگیز است. گفته می‏‌شود اپل قصد دارد آیفون 8 با نمایشگر OLED خود را با بدنه‌ای آینه‌ای شکل به بازار عرضه کند؛ کاری که قطعا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۶/۴/۱۸

عرضه گوشی‌های آیفون اپل با رنگ‌های جدید و منحصر به فرد همیشه موجی تاثیرگذار در بازار گوشی‌های موبایل به راه انداخته است. رنگ رزگلد آیفون یکی از رنگ‌های بود که طرفداران زیادی میان کاربران اپل و غیر اپلی پیدا کرد. حال شایعه‌ای مطرح شده است که اپل می‌خواهد آیفون 8 با نمایشگر OLED را با رنگ جدید کرومی، که جلوه‌ای آینه‌ای شکل به بدنه دستگاه می‌دهد، به بازار بفرستد.

این خبر با اطلاعاتی که منابع معتبر پیش‌تر عنوان کرده بودند در تناقض است. آقای Ming-Chi Kuo، که یکی از معتبرترین تحلیلگران محصولات اپل است، گفته است آیفون 8 اپل در رنگ‌های محدودی به بازار می‌آید در حالی که شایعه جدید خبر از عرضه آیفون 8 با نمایشگر OLED در 4 رنگ مختلف می‌دهد.

از همین حالا می‌توان حدس زد کاربران اپل استقبال گسترده‌ای از آیفون 8 با بدنه‌ای آینه‌ای خواهند کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ چقدر دوست دارید آیفون بعدی شما بدنه‌ای آینه‌ای شکل داشته باشد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Ramin

۱۳۹۶/۴/۲۰
دوستان اگه اسم اين كيسي كه تو تصوير هست رو ميدونيد بهم بگيد ممنون ميشم

پرهام

۱۳۹۶/۴/۲۰
از روی سامسونگ s8 کوپی کرده جلوش کپ اونه

محمدعلی

۱۳۹۶/۴/۱۹
خیلی جالبه ک سونی برای دومین بار ازین رنگ استفاده کرده، ولی شایعه به کار بردن این رنگ در آیفون، تااین حد برای رسانه ها جذاب شده.لااقل تو خبرتون مینوشتید ک کمپانی های دیگ ایم بودن ک این رنگو استفاده کردن.

سینا

۱۳۹۶/۴/۱۹
دوستان این عکس ها 100% غلط هستند.چون اپل حتما از دوربین دوگانه در بهترین گوشی موبایل خود استفاده خواهد کرد در حالی که در این عکس ها از دوربین تکی استفاده شده است.

Slipknot

۱۳۹۶/۴/۱۸
زیادم هیجان انگیز نیست چند سال پیش سونی هم همیکارو با گوشیه زد پنچ پریمیوم کرد که اون موقع واقعا خلاقیت بود الان این تقلیده