خانهاخبار
تبلیغ تراشه اگزینوس 9 از دوربین دوگانه در گلکسی‌های سامسونگ خبر می‌دهد

تبلیغ تراشه اگزینوس 9 از دوربین دوگانه در گلکسی‌های سامسونگ خبر می‌دهد

تبلیغی که سامسونگ برای تراشه اگزینوس 9 منتشر کرده است، از وجود دوربین دوگانه عقب در یک گوشی گلکسی حکایت دارد. با توجه به ناکامی نوت 7، کمی بعید است Samsung خطر استفاده از دوربین دوگانه را در Galaxy S8 بپذیرد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷

کمپانی سامسونگ برای تراشه اگزینوس 9 تبلیغی منتشر کرده است که از وجود دوربین دوگانه عقب در یک گوشی گلکسی در آینده‌ای نزدیک، خبر می‌دهد (تراشه اگزینوس 8895 از خانواده تراشه‌های Exynos 9 است؛ این تراشه احتمالا در بسیاری از نسخه‌های Galaxy S8 و نسخه پلاس به کار گرفته خواهد شد). تراشه اگزینوس 9 از پردازش سیگنال تصویر دوگانه (Dual ISP) پشتیبانی می‌کند که برای انجام وظایف متعدد مرتبط با پردازش رنگ‌ها، اتوفوکوس، نوردهی خودکار، HDR، کاهش نویز و ...، در دوربین‌های گوشی هوشمند استفاده می‌شود.

image

این آگهی نحوه کارکرد Dual ISP روی دو لنز دوربین جدا را نشان می‌دهد. آیا این بدان معناست که سامسونگ گلکسی اس8 به دوربین عقب دوگانه مجهز است؟ سامسونگ امسال برای تحویل یک گوشی بدون مشکل زیر فشار زیادی است. گوشی Galaxy S8 مسلما مهم‌ترین گوشی سامسونگ تاکنون است و بسیار دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس دلیلی ندارد سامسونگ با اضافه کردن یک دوربین به پشت گوشی، کار خود را سخت‌تر کند.

شاید سامسونگ قصد دارد پس از معرفی Galaxy S8 و مدل پلاس و بدون مشکل کار کردن آن‌ها پس از چند ماه، مدل سوم Galaxy S8 را با دوربین دوگانه معرفی کند. این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ از دوربین دوگانه در گوشی مورد انتظار Galaxy Note 8 استفاده کند، چراکه گلکسی نوت بعدی بدون شک از تراشه Exynos 8895 استفاده خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
آخی تو هنوز کارتون نگاه میکنی کوچولوووو?????

Amir446

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
دوربین دوگانه که امتیاز و ابهت نیست .دوربین دیجیتال ها دوتا لنز دارن یا سه تا . اگه اینطور بود دوربین دیجیتال ده میلیونی ده تا لنز داشت .

Samad

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
بازم copy اینبار از روی هواوی

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
کلا اچ تی سی کارش اینه منتظر بقیه برند ها میمونه تا یک چیزی رو میزنن سریع کپی میکنه مثل دکمه هوم و سنسور انگشت در جلو سامسونگ.نمایشگر دوم ال جی بدنه فلزی آیفون و در نهایت تمام...

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
Yh مگه اچ تی سی قبل هم داششت؟خخخ شرکت نوپا که با هزار بدبختی خودشو نگه داشته که همین روزا خبر نابودیش بیاد رو سایت