خانهاخبار
ساعت هوشمند RunIQ نیو بالانس عرضه شد

ساعت هوشمند RunIQ نیو بالانس عرضه شد

ساعت هوشمند RunIQ محصول شرکت نیو بالانس عرضه شد. ساعت RunIQ که پردازنده اینتل دارد، سیستم عامل اندروید ور 1.5 را اجرا می‌کند و باتری آن تا 24 ساعت، دوام دارد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۶

اخیرا دیوایس‌های زیادی با سیستم‌عامل Android Wear منتشر نشده است که دلیل آن احتمالا تاخیر در انتشار اندروید ور 2.0 و پشت کردن شرکت‌هایی چون اچ‌تی‌سی و موتورولا به این پلت‌فرم است. اما شرکت نیو بالانس با عرضه ساعت RunIQ به قیمت 299.99 دلار، اولین دیوایس خود با سیستم‌عامل اندروید ور را وارد بازار کرده است.

اگر نام برند نیو بالانس را شنیده باشید، احتمالا حدس می‌زنید که ساعت هوشمند RunIQ بیشتر استفاده ورزشی دارد. برخلاف اکثر ساعت‌های با سیستم‌عامل اندروید ور، ساعت RunIQ یک پردازنده اینتل دارد که این پردازنده، یک تراشه Atom Z34XX است. امکان اتصال از طریق وای-فای، جی‌پی‌اس، سنجش ضربان قلب و یک باتری 410 میلی‌آمپرساعتی، ازجمله قابلیت‌های این ساعت هستند. باتری این ساعت 24 ساعت دوام می‌آورد و در صورتی که به صورت مداوم از GPS استفاده کند، بعد از 5 ساعت باتری خالی می‌شود.

image

ساعت RunIQ، سه دکمه دارد؛ یکی از دکمه‌ها اپلیکیشن Run IQ را اجرا می‌کند، دیگری دکمه استاندارد home است و با دکمه سوم می‌توان پخش موسیقی را کنترل کرد یا در هنگام دویدن، زمان هر دور را ریست کرد. این ساعت با سیستم‌عامل اندروید ور 1.5 عرضه می‌شود اما پس از عرضه نسخه 2.0 اندروید ور توسط گوگل، کاربران می‌توانند ساعت خود را به این نسخه به‌روز کنند.

موجودی این ساعت در سایت آمازون به اتمام رسیده است اما امکان خرید آن از سایت نیو بالانس وجود دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)