خانهاخبار
تمام عکس‌های رسمی آیفون 7 را دانلود کنید

تمام عکس‌های رسمی آیفون 7 را دانلود کنید

یکی از مواردی که علاوه بر هواداران اپل، گرافیست‌ها نیز به دنبال آن هستند، عکس‌های رسمی و با کیفیت از جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون ۷ است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تمام عکس‌های رسمی آیفون ۷.
۱۳۹۵/۶/۱۹

دو روز پیش اپل بالاخره جدیدترین گوشی‌های خود یعنی iPhone 7 و iPhone 7 Plus را معرفی کرد. بلافاصله پس از تمام شدن مراسم معرفی، سایت اپل طبق معمول بروزرسانی داشت و آیفون‌های جدید به آن اضافه شدند. وب‌سایت phoneArena در این بین فرصت را غنیمت شمرد و عکس‌های رسمی اپل از آیفون ۷ را از وبسایت اپل جدا و منتشر کرد. در این عکس‌ها می‌توانید جدیدترین گوشی‌های اپل را در زوایای مختلف ببینید.

همچنین یک فایل زیپ شامل عکس‌ها با کیفیت بالا برای دانلود آماده کرده‌ایم که از اینجا می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

نوید

۱۳۹۵/۶/۲۲
Hossein.Bn
شمااحتمالاازاون آیفن هایی که دوسیم کارته که بعضی شبکه هاتبلیغ میکنن دارین!!!
لطفآنسخه اصلی خریدکنید.
۶۴گیگ حدود۲میلیون هفتصدبایدپول بدین‌.
اونیکه شما۴۰۰هزارتومن خریدین فقط شکل آیفنه.
شماکلا آیفن ندیدین‌.

HOSSIEN.BN

۱۳۹۵/۶/۲۱
من ایفون دارم اصلا ازش راضی نیستم بعد ایفون 4sدیگه ایفون روز به روز اشغال شد شارژ دهی که هیچ تعریفی نداره دوربینش که تار تار شب نرسیده باید اینور اونور باشم دنبال شارژ از هر چیزی یه مدل پول درمیارن حداقل اون تبلیغی که میکنن خدایی اونی که جلوه میدن باشه ادم بدش نمیاد واقعا راضی نیستم 4sاز همشون بهتر بود ولی یه الجی G4 هم دارم حسابی راضی هستم کل کارهام رو با G4 انجام میدم

مهدی

۱۳۹۵/۶/۲۱
ببین داداش گلم من ایفون ۵اس هم داشتم نظر شما درست ولی حرفای شما یه سری حرفای کلیشه ای و تکراریه که میگن روون و با کیفیته اونم مال زمانیه که سامسونگ از پلاستیک استفاده میکرد
ولی اپشن selective focus سامسونگ الان تازه اومده تو ایفون به نام پرتره
حالا شما بگین سواره کیه پیاده کیه؟؟؟!!!!
ایفون یک سیستم عامل بسته....

سهراب

۱۳۹۵/۶/۲۱
واقعا نمیدونم جرا تمام اندروید دارها سعی دارن این رو ثابت کنن که بهتر از آی او اس هستند
واسه کل دنیا حقیقت ثابت شدس که واقعا آیفون بهتر از سامسونگه در مورد طراحی که کاملا حرفتون بر عکس سامسونک اس 6 با اس7 و اس6اج با اس7اج بیش از حد شباهت دارن!!!!!!!

آرش

۱۳۹۵/۶/۲۰
حداقل منفجر نميشه !