خانهاخبار
این برند اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل چهار را عرضه می‌کند

این برند اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل چهار را عرضه می‌کند

به نظر می‌رسد که سری شیائومی ۱۵ به اولین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه جدید کوالکام عرضه می‌شوند.

۱۴۰۳/۲/۴

اسنپدراگون ۸ نسل سه همچنان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های بازار گوشی به شمار می‌رود که در گوشی‌های پرچمدار و پرمیوم زیادی به کار رفته است. انتظار داریم که در اواخر سال جاری میلادی نسل جدید این تراشه معرفی و عرضه شود.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نام نخستین گوشی‌های مجهز به نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل چهار را فاش کرده است. 

تراشه کوالکام

افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که شیائومی به اولین برندی بدل خواهد شد که گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را عرضه می‌کند. در واقع، سری شیائومی ۱۵ نخستین گوشی‌های بازار خواهند بود که با تراشه پرمیوم کوالکام همراه می‌شوند.

سال گذشته نیز شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به اولین گوشی‌های بازار تبدیل شدند که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در اختیار کاربران قرار گرفتند. همچنین به نظر می‌رسد سری شیائومی ۱۵ به مانند نسل قبلی خود ابتدا برای بازار چین معرفی خواهند شد و سپس روانه بازارهای جهانی می‌شوند.

شیائومی ۱۴ پرو.jpg

شیائومی ۱۴ پرو

افشاگر Yogesh Brar در ادامه گزارش خود اعلام کرده که پس از شیائومی، دو برند وان پلاس و iQOO گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را عرضه می‌کنند که به ترتیب وان پلاس ۱۳ و iQOO 13 نام خواهند داشت.

کوالکام سال گذشته وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را تایید کرد. گزارش شده که این تراشه از پردازند مرکزی با هسته‌های اختصاصی Oryon بهره خواهد برد و در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. سخت‌افزار پرچمدار کوالکام همچنین از سیستم اتصالی FastConnect 7900 و قابلیت‌های باند فوق‌عریض (UWB) برخوردار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)