خانهاخبار
احتمال حذف دکمه خانه در آیفون‌های 2017

احتمال حذف دکمه خانه در آیفون‌های 2017

در حالی که اپل هنوز از آیفون 7 رونمایی نکرده است، شایعاتی و خبرهای متعددی در رابطه با آیفون‌های 2017 منتشر می‎شود؛ آیفون‌هایی که قرار است در دهمین سالگرد معرفی آیفون عرضه شوند به همین خاطر از اهمیت بالایی برای اپل برخوردارند.
۱۳۹۵/۶/۶

اپل هر دو سال یک بار عادت به تغییر طراحی گوشی‌های آیفون خود دارد. طبق این الگو iPhone7 می‌بایست ظاهری متفاوت از iPhone 6 و iPhone 6s داشته باشد اما آنچه از تصاویر فاش شده بر می‌آید به نظر نمی‌رسد چنین تغییری را در آیفون‌های 2016 شاهد باشیم.

سال آینده اپل دهمین سالگرد معرفی آیفون را جشن خواهد گرفت. شاید به همین دلیل تصمیم گرفته است تا به جای امسال، آیفون‌های 2017 را ری‌دیزاین کند.

به گزارش بلومبرگ بیشترین تغییر در آیفون‌های 2017 مربوط به پنل جلو دستگاه است که فاقد دکمه خانه خواهد بود، دکمه‌ای که نقش مهمی در هویت آیفون‌های اپل از ابتدا تا کنون ایفا کرده است.

image

چند هفته پیش خبرهایی در رابطه با تغییر دکمه خانه آیفون 7 را شنیده بودیم که نباید آن را با این گزارش جدید اشتباه گرفت. در خبر مربوط به آیفون 7 گفته شده بود دکمه Home لمسی می‌شود اما بلومبرگ حرف از حذف کامل دکمه Home آیفون‌های 2017 میزند.

پیش‌تر نیز شایعاتی در مورد شیشه‌ای شدن پنل پشت آیفون و مجهز شدن به نمایشگر دو طرف خمیده شنیده بودیم که منابع معتبری به حضور آنها در آیفون‌های 2017 اشاره کرده‌اند.

به نظر شما اپل در آیفون‌های سال آینده دکمه Home را حذف می‌کند؟ نظر خود را در کامنت‌ها با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۸
اقا این عکسی که رو عنوان خبر هست چه قشنگه :| جلوی گوشی کلا نمایشگره :| خوشم اومد :/

امیر حسین

۱۳۹۵/۶/۶
از ایفون 6 تا الان دارید اینو میزارید خودتون خسته نشدید

کیوان

۱۳۹۵/۶/۶
بگو ببینم خوبه ؛-)

نامی

۱۳۹۵/۶/۶
یا حذف بشه یا نشه چ بحثیِ که ما اینجا بخوایم بکنیم ،همیشه چرت و پرت راجب این مسایل بود و هیچوقتم انجام نشده پس سکوت اختیار میکنم گوش جان میسپاریم ب کمپانیها تا ب مرور جیب مردم و خالی کنن و روز ب روز پولدارتر بشن

احمد

۱۳۹۵/۶/۶
امسال آیفون مطمینا چیز بزرگی رو به بازار نخواهد داد،بلکه گذاشته سال 2017 که برابر با اولید ده سال فعالیت این شرکت بی رقیب هستش رو ارائه بده.مطمعنا محصول انقلابی ای رو در سال 2017 شاهد خواهیم بود.