خانهاخبار
احتمال عرضه آیفون با نمایشگر خمیده در سال آینده

احتمال عرضه آیفون با نمایشگر خمیده در سال آینده

استقبال کاربران از گوشی‌های خمیده سامسونگ نشان داد این ویژگی تا چه اندازه برای آنها جذاب است. حال به نظر می‌رسد اپل نیز در فکر استفاده از نمایشگر خمیده در یکی از آیفون‌های سال آینده خود است.
۱۳۹۵/۶/۲

هر چند وقت یک بار ایده و فناوری جدیدی در صنعت گوشی موبایل گل می‌کند که همه شرکت‌های تولیدکننده را به دنبال خود می‌کشد. جدیدترین موردی که سراغ داریم استفاده از نمایشگر‌ خمیده است که سامسونگ به شکلی گسترده در محصولات خود استفاده کرده و به موفقیت رسیده است.

اکنون به جز سامسونگ شرکت‌های دیگری مثل شیائومی نیز به دنبال نصب نمایشگر خمیده در گوشی‌های خود هستند و ممکن است سال آینده اپل نیز به این جریان بپیوندد.

image

یک منبع تایوانی ادعا کرده است مدل Premium آیفون‌های 2017 اپل، که نمایشگر 5.5 اینچی یا بزرگ‌تر دارد، به نمایشگر OLED دو طرف خمیده مجهز خواهد بود، در حالی که دو مدل دیگر همچنان از نمایشگر تخت استفاده خواهند کرد.

خبر استفاده آیفون از نمایشگر OLED خبر تازه‌ای نیست. چند ماه پیش Ming-Chi Kuo مدعی شده بود آیفون‌های 2017 اپل از پنل نمایشگر OLED استفاده خواهند کرد. اما اینکه اپل بخواهد در گوشی‌های هوشمند آینده خود از نمایشگر خمیده استفاده کند جالب و هیجان‌انگیز است.

شما فکر می‌کنید کدام شرکت وظیفه ساخت نمایشگر خمیده آیفون 2017 اپل را بر عهده داشته باشد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

سپهر

۱۳۹۵/۶/۲۵
اينا هنوز شايعس چيزى معلوم نيس

سپهر

۱۳۹۵/۶/۲۵
راستى كى بود كه حسگر اثر انگشت رو از رو آيفون دزديد؟ كى بود كه طراحى آيفون رو كپى كرد؟ شما همه ى اونارو ول كردى چسبيدى به يه شايعه

سپهر

۱۳۹۵/۶/۲۵
كى گفته ايرانيا نمى تونن اپل ايدى بسازن بيا من خودم تو دو سه دقيقه اپل ايدى مى سازم و ساختن اپل ايدى اصلا ربطى به تحريم ها نداره شما كه اطلاع ندارى الكى حرف نزن

Aref

۱۳۹۵/۶/۶
اگه اپل صفحه خميده را كپي كند پس سامسونگى ها حسگر اثر انگشت از كى كپى كرده

Samy

۱۳۹۵/۶/۶
واي عجب مردم باحالي هستيم
ما بابا طرف ادعا كرده شما يه جوري حرف ميزنيد كه انگار همچين گوشي اومده تو بازار ???
عاشق اوناييم كه ميگن باز اپل تقليد كرد.??????