خانهاخبار
گوشی ناشناخته سونی تاییدیه FCC گرفت

گوشی ناشناخته سونی تاییدیه FCC گرفت

یک گوشی ناشناخته از سونی تاییدیه FCC را دریافت کرده است که احتمال رونمایی آن در کنفرانس آینده این شرکت را تقویت می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۱۷

یک گوشی ناشناخته از شرکت سونی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. فعلا از این دستگاه، که با نام Sony 14784Z یا Kugo شناخته می‎شود، چیز زیادی نمی‌دانیم، اما شایعات به نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و باتری 2700 میلی‌آمپری آن اشاره کرده‌اند.

سونی قصد دارد به رسم هر سال، پیش از نمایشگاه IFA، کنفرانس خبری برای معرفی پرچمدار جدیدش برپا کند. Xperia F8331 شماره مدل پرچمدار جدید ژاپنی‌هاست که قرار است دستگاهی متفاوت از سری Xperia X و Xperia Z باشد.

گفته می‎‌شود Xperia F8331 نمایشگر Full HD دارد و قادر است با هر دو دوربین خود فیلم‌برداری 4K انجام دهد. همچنین این دستگاه اولین گوشی سونی خواهد بود که از پورت USB Type-C استفاده می‌کند.
کمتر از 1 ماه دیگر به کنفرانس خبری سونی باقی مانده است و هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر شویم خبرهای بیشتری در مورد این گوشی‌های ناشناخته به دست می‌آوریم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۵/۵/۲۱
خیلی صحبت عالیه چون تغییر ظاهر موبایل بر خلاف سیاست های هر کمپانیه و این هیلی زشته ولی لازمه چندتا چیزا بگم.سونی عالیه و در اون شکی نیس ولی از رقبا در هر زمینه ای ب جز دوربین و تا یه حدودی هم اسپیکر عقبه...لازم ب ذکره ک نوت۷صفه نمایشش میتونه تصاویر فورکی نشون بده بدون اینکه فورکی باشه.از قلمش ک حتی زیر آبم کار میکنه چیزی نگم بهتره.تشخیص عنبیه را د نظر بگیر.من ک با مشکل عرق کردن دست روبه رو هستم زد فایوم خیلی اذیتم میکنه.
سونی به یه نوآوری خیلی عالی احتیاج داره ک فکرنکنم چیزی دیگه ای باشه

ali

۱۳۹۵/۵/۱۸
اولین روشنفکری که تو این سایت دیدم خودتی داش پدرام دمت گرم

ali

۱۳۹۵/۵/۱۸
اولین روشنفکری که تو این سایت دیدمخودتی داش پدرام دمت گرم

B

۱۳۹۵/۵/۱۸
این گوشیم مثل اکثر گوشی های سونی قابلیت ویژه ای نداره...اگه با ی قیمت زیر ی میلیونو نیم بیاد بیرون تقریبا ارزش خرید داره.ولی هنوزم تنها گوشیه سونی که ارزش خرید داره و حداقل یک قابلیت داره که بقیه گوشیا ندارن زد ۵ پریمیومه که بعضی وقتا صفحه نمایشش 4k میشه

Armin

۱۳۹۵/۵/۱۷
چی میشه اسمه گوشیه زد 6 باشه