خانهاخبار
جزئیات افشاشده از ZTE Axon 7 mini

جزئیات افشاشده از ZTE Axon 7 mini

کمپانی‌های بزرگ و اصیل رفته‌رفته جای خود را به چینی‌ها و تازه‌کارها می‌دهند. ZTE یکی از پرفروش‌ترین برندهای چینی است که با فروشی قابل توجه جای خود را میان بزرگان باز کرده است. در ادامه جزئیات افشاشده از نسخه مینی پرچمدار این کمپانی، Axon 7، را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۵/۶

کمپانی چینی ZTE جزو پنج برند پرفروش چینی و 10 برند اول جهانی در حوزه تولید گوشی هوشمند است. این کمپانی اخیرا پرچمدار 399 دلاری خود را با نام Axon 7 روانه بازار ایالات متحده کرده است. همان‌طور که می‌دانید، هر کمپانی‌ای معمولا نسخه مینی یا کامپکت پرچمدار خود را نیز تولید می‌کند که زد‌تی‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه جزئیات Axon 7 mini را، که امروز منتشر شده است، بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

گوشی‌های مینی همیشه از نمایشگری کوچک‌تر در مقایسه با پرچمدار اصلی بهره می‌برند. در همین راستا زد‌تی‌ای تصمیم گرفته اکسون ۷مینی را به نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی و رزولوشن 1080 در 1920 مجهز کند. با کاهش سایز نمایشگر از 5.5 به 5.2 اینچ طبعا ابعاد گوشی هم کوچک‌تر می‌شود که اکسون7 مینی در عرض، ارتفاع و ضخامت به ترتیب 71، 147.5 و 7.8 میلی‌متر است و وزنش در مجموع 153 گرم است.

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پردازنده گوشی یکی از محصولات میان‌رده کوالکام با نام اسنپدراگون 617 است که در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همه انتظارات کاربر را برآورده می‌کند. از جمله دیگر مشخصات گوشی باید به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی 16 و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی، اندروید 6 مارشمالو و باتری 2705 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

image

در حالی که همچنان هیچ‌کدام از تصاویر اکسون 7مینی افشا نشده، احتمالا شباهت زیادی به پرچمدار اصلی، اکسون 7،‌ دارد. همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، زبان طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی در پرچمدار زد‌تی‌ای موج می‌زند و تقلید این کمپانی چینی از برند رو به افول تایوانی غیرقابل انکار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mammad.k

۱۳۹۵/۵/۷
اچ تی سی یا زد تی ای؟؟خخ

mostafa

۱۳۹۵/۵/۶
سلام، دوستانی که تا هر گوشی جدیدی میاد میگن این از فلان گوشی تقلید کرده، خب مگه یه گوشی رو تا چه حدی میشه تغییر داد ، هر کاری بکنن باز بعضی گوشی ها شبیه به هم میشن.

B

۱۳۹۵/۵/۶
طراحیش یکم شبیه اچ تی سیه.ولی گوشیه خوبیه

cobweb

۱۳۹۵/۵/۶
کاش اخبار سایت رو دو بخش می‌کردید: یکی اخباری که صرفا جهت اطلاع علاقمندان تکنولوژی هست و دیگری برای افرادی که علاقمند به خواندن مطالبی هستند که به نوعی کاربردی هم باشه
برای مثال این گوشی که بسیار بسیار جالب هست دیدنش چه فایده‌ای داره وقتی تو ایران امکان خریدش نیست؟!
برای امثال من که حاظریم بجای QHD و حتی FHD صفحه نمایش HD بگیریم ولی گوشی اسپیکر استریو داشته باشه - سنسور اثر انگشت هم باشه با سیستم عامل بروز و باطری قابل قبول٬ تقریبا در بازار موبایل ایران انتخابی نداریم!
فکر می‌کنم تا چند وقت دیگه رسما تو ایران فقط امکان انتخاب بین مدل های هواویی و سامسونگ باقی بمونه! تا اینکه از این دو تا هم فقط یکی باقی بمونه و مسئله انتخاب برند دیگه کلا مطرح نباشه! و مستقیم بریم سراغ انتخاب مدل!!!
خیلی آزار دهنده‌هست

soromahd

۱۳۹۵/۵/۶
عه عه عه.تا حالا تقلید به این وضوح ندیده بودم!!طراح این گوشی یه htc ورداشته گذاشته جلوش،از رو اون این رو طراحی کرده!!!