خانهاخبار
نام‌گذاری Galaxy Note بعدی: 6 یا 7؟

نام‌گذاری Galaxy Note بعدی: 6 یا 7؟

شایعات جدید این فرضیه را تقویت کرده‌اند که سامسونگ گلکسی نوت 6 را تولید نمی‌کند و مستقیما سراغ نوت 7 می‌رود.
۱۳۹۵/۳/۱۹

کسی نمی‌تواند منکر اهمیت نام‌گذاری گوشی همراه در فروشش بشود، و تفاوت بین مدلی که فراموش می‌شود و مدلی که پرفروش می‌شود شاید همان هویتی باشد که یکی‌شان با نامش پیدا می‌کند و دیگری نه. سامسونگ هم مثل من و شما این‌ها را می‌داند و خبرها حاکی از آن است که درس‌های خوبی از این نظر گرفته است. به همین دلیل تصمیم دارد فبلت بعدی‌اش را با نام «گلکسی نوت 7» عرضه کند تا با نام «گلکسی اس 7» هم‌خوانی داشته باشد. البته سامسونگ هنوز تایید نکرده که گلکسی نوت 6 را نخواهیم دید، اما شایعات زیادی در این باره منتشر شده که تازه‌ترین آن‌ها از یک شبکه اجتماعی چینی است.

 

image

 

بله، این تصویر به هیچ وجه «رسمی» به نظر نمی‌آید، اما به هر حال به شایعات دامن می‌زند. می‌توان فرض کرد که سامسونگ خسته شده از این‌که هر سال گلکسی نوت یک شماره عقب‌تر از گلکسی اس باشد، چون باعث ایجاد این تصور می‌شود که گلکسی نوت تکنولوژی قدیمی‌تری از گلکسی اس دارد.

سال گذشته سامسونگ گلکسی نوت را اواسط ماه اوت رونمایی کرد. به نظر می‌رسد امسال مراسم IFA کمی زودتر، اوایل ماه اوت، برگزار شود. اگر این‌طور باشد، باید منتظر باشیم همین روزها خبرهای بیشتری درباره گلکسی نوت 2016 سامسونگ منتشر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Amir Ahmadi

۱۳۹۵/۳/۲۰
در اصل نوت ۸اینچ هستش که سری تبلت ها هستش ولی این نوت ۸ سری فبلت هاست
اینم فرقشون

aref

۱۳۹۵/۳/۲۰
عاقا اصلا مهم نیست اسمش چی هست که حالا جی اس ام و شماها دارید نظر میدین مهم اینه که ی گوشی خاص و باکلاس باشه خود سامسونگ هر اسمی بخواد روش میزاره و از هیشکی هم نظر نمیخواد

نیما

۱۳۹۵/۳/۱۹
اگه با دقت بیشتری بخونی میبینی که ننوشتم سال پیش و نوشتم چند سال پیش! بعد هم خودم نوت 8 دارم و نه تنها خودم هیچ کس دیگه ای رو هم ندیدم بهش بگه نوت 8 اینچی!
دقت کن! فکر کن!

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۳/۱۹
اگه اینو ولش کنی میزاره نوت 700000000000 چون دوس داره فقط عدد گوشیاش رو کاغذ بره بالا

javad

۱۳۹۵/۳/۱۹
از نظر من اشتباه است اگه نامگذاری طبق سال کنه بهتره
مثلا گلکسی اس 2017
بهتره تا اینکه بگیم اس571