خانهاخبار
آیا فبلت بعدی سامسونگ Galaxy Note 7 نام می‌گیرد؟

آیا فبلت بعدی سامسونگ Galaxy Note 7 نام می‌گیرد؟

درحالی که همه منتظریم تا سامسونگ در اواخر تابستان از گلکسی نوت 6 رونمایی کند، شایعات جدید این طور عنوان کرده‌اند که نسل بعدی گلکسی نوت، به جای نوت 6، گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت.
۱۳۹۵/۳/۱۶

انتظار بر این است که سامسونگ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز، زودتر از آیفون 7، از گلکسی نوت بعدی خود رونمایی کند. در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در مورد Galaxy Note 6 شنیدیم؛ دستگاهی که نمایشگر 5.8 اینچی دارد، ضدآب است و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

شایعات جدید حاکی از این است که سامسونگ برای هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های خود نام نسل بعدی گلکسی نوت را نه Galaxy Note 6، بلکه Galaxy Note 7 می‌گذارد تا با Galaxy S7 و Galaxy S7 edge هماهنگ‌تر شود.

 

image

 

همچنین با توجه به نقشه صنعتی فاش‌شده از این دستگاه، این طور به نظر می‌رسد که Galaxy Note 7 نمایشگر دو طرف خمیده دارد و ابعاد آن نسبت به Galaxy Note 5 افزایش یافته است. علاوه بر این باید قلم S Pen جدیدتر و رابط USB-C را به ویژگی‌های جدیدش اضافه کرد. در فیلم زیر می‌توانید به رندر ساخته‌شده براساس شایعات جدید نگاهی بیندازید.

به نظر شما تصمیم سامسونگ برای کنار گذاشتن نام Galaxy Note 6 و استفاده از Galaxy Note 7 درست است؟ فکر می‌کنید استفاده از نمایشگر دو طرف خمیده با استقبال کاربران مواجه شود یا نمایشگر تخت انتخاب مناسب‌تری برای سری نوت است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۱۹
این گوشی فعلا تو بازار نیومده اگر هم بیاد جزء قدرتمند ترین گوشی های جهان هست و هنگ براش معنی نداره
تجربه کار با نوت5و4 و اس6 و اس5 و نسخه اج اس شیش و....روداشتم که میگم

No name

۱۳۹۵/۳/۱۹
سلام.دوستانی که تاحالا گوشی سامسونگ داشتن لطفا راهنمایی کنن که ممکنه این گوشی هنگ کنه؟؟؟خواهشا بدون تعصب بگید چون خیلی انتظار این گوشی رو کشیدم و میخوام برای یه مدت طولانی داشته باشمش،پس لطفا کمکم کنین.

MYS5

۱۳۹۵/۳/۱۷
هرچی هست زیباترین گوشیه

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۷
با همين نصف ٦گيگ رم كه سامسونگ با بهينه كردن سيستم عاملش بيشترش خواهد كرد سريعترين گوشى اندرويديه و مثل قوطى حلبى نيست كه با رم زياد و اون سيستم عاملش تو اجراى بازيها و برنامه ها كم مياره سرى نوت سامسونگ بهترين فبلته

Matin

۱۳۹۵/۳/۱۷
اونطوری خو مسخره میشه همون بزاره6 بهتره.سامسونگ شورشو دراورده هر ماه یه مدل جدید.سری نوت خوبه چون پرچمداره ولی بقیه مدلا خیلی مسخره شدن.تا میای یه مدل که الان بروز هستو بگیری سریع یه مدل دیگه میاد میزنه تو سرش