خانهاخبار
گوشی جدید اوپو با امضای بازیکنان تیم بارسلونا تولید می‌شود!

گوشی جدید اوپو با امضای بازیکنان تیم بارسلونا تولید می‌شود!

کمپانی اوپو، طبق قراردادی که با تیم بارسلونا بسته، به دنبال تولید اسمارت‌فونی ویژه همراه با امضای بازیکنان واقعی این تیم است. این گوشی به عنوان نسخه ویژه‌ای از آر9 معرفی می‌شود که نسخه محدود بارسلونا نام دارد. در ادامه ابعاد مختلف ماجرا را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۳/۵

اوپو یکی از بزرگ‌ترین برند‌های چینی است که سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. این کمپانی موفق به فروش 50 میلیون اسمارت‌فون در سال 2015 شد که در مقایسه با فروش 100 میلیونی هوآوی آمار خیره‌کننده‌ای است. البته نام اوپو در کشورهای خارج از آسیا کاملا ناشناخته است، اما به لطف قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات، نام خود را به کاربران آسیایی شناسانده. موفقیت این برند چینی تنها به سال گذشته محدود نمی‌شود، چراکه سه‌ماه اول 2016 نیز از فروش فوق‌العاده گوشی‌ها حکایت می‌کند. در ادامه جزئیات یکی از گجت‌های جدید این برند را بررسی می‌کنیم؛ با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

image

 

از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به R7 و R7 plus اشاره کرد که موفق به فروش 15 میلیون دستگاه در سال 2015 شد. پرچمداران جدید، که با نام‌های R9 و R9 Plus در بازار موجودند، با استقبال نسبتا خوب خریداران مواجه شده‌اند. خبر جالب این‌که نسخه جدیدی از این گوشی با نام آر9 نسخه بارسلونا در راه است و اخیرا شایعات زیادی درباره‌اش منتشر شده.

این گوشی اولین‌بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo خودنمایی کرد که، طبق وعده اوپو، در رنگ قرمز تولید می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این نسخه از آر9 یکی از محصولات ویژه با تولید محدود کمپانی است که با رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده و بدنه امضاشده توسط بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا به فروش می‌رسد.

با دقت به تصاویر متوجه شدیم که تمام شایعات منتشرشده درباره این گوشی درست است. البته ظاهرا رنگ خاکستری نیز به رنگ قرمز ملحق شده و هردو آن‌ها با لوگوی طلایی تیم بارسلونا طراحی شده‌اند. شایعات حاکی از آن است که به‌جز طراحی، تمام ویژگی‌های سخت‌افزاری آن مشابه نسخه معمولی آر9 است. از جمله مهم‌ترین مشخصات گوشی می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی، پنل آمولد، فضای رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. نکته جالب این‌که از سنسور قدرتمند 13 مگاپیکسلی در جلو گوشی استفاده شده که در کنار پردازنده قدرتمند Helio P10 هشت هسته‌ای می‌تواند از آر9 بارسلونا پرچمداری تمام‌عیار بسازد. ناگفته نماند که منبع تغذیه این قطعات یک باتری 2850 میلی‌آمپرساعتی است که به تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی اوپو با نام VOOC مجهز شده.

اگرچه قیمت دقیق گوشی همچنان بر همه پوشیده مانده، زمان زیادی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مـــهـــدی

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
ازایفون زیباتر ارزانتر و کارامدترهست

بهراد

۱۳۹۵/۳/۵
این که همون آیفون 6پلاس خودمونه ... خلق را تقلیدشان بربادداد!