خانهاخبار
شارژ صفر تا صد OPPO Find 9 تنها در 15 دقیقه!

شارژ صفر تا صد OPPO Find 9 تنها در 15 دقیقه!

در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده گوشی تلفن همراه برای افزایش ظرفیت باتری با محدودیت روبه‌رو هستند. به همین دلیل به استفاده از فناوری‌های شارژ سریع روی آورده‌اند تا ضعف طول عمر باتری محصولاتشان را اندکی جبران کنند. در این بین گوشی هوشمند فایند 9 اوپو به فناوری‌ای مجهز شده که تنها در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
۱۳۹۵/۲/۲۶

هرچقدر که شرکت‌ها مصرف شارژ دستگاه‌های خود را کمتر کنند، باز هم طول عمر باتری آنها کفاف کاربران را نمی‌دهد. درحالی که اکثر تولیدکنندگان به دنبال استفاده از باتری‌های بزرگ‌تر در محصولات خود هستند، جنگ دیگری بر سر فناوری شارژ سریع در جریان است تا اندکی از نارضایتی کاربران دستگاه‌های هوشمند بکاهد.

در نمایشگاه MWC 2016 دیدیم که شرکت OPPO از فناوری شارژ سریعی به نام Super VOOC رونمایی کرد که می‌تواند باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی را تنها در 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند. این فناوری، که چند برابر سریع‌تر از Quick Charge 3.0 کوالکام عمل می‌کند، ممکن است در گوشی OPPO Find 9 استفاده شود.

 

image

 

در این شایعه، علاوه بر مجهز بودن Find 9 به فناوری شارژ سریع Super VOOC، از سایر مشخصات این گوشی نیز سخن به میان آمده است. نمایشگر 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین 16 مگاپیکسلی، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از جمله سخت‌افزارهایی است که در Find 9 به کار گرفته شده.
به نظر شما فناوری‌های شارژ سریع می‌توانند ضعف باتری دستگاه‌های فعلی را جبران کنند یا شرکت‌ها باید به دنبال یافتن راهی بهتر برای افزایش طول عمر باتری محصولات خود باشند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۷
اين شركت خودش غوليه اپل به نمى تونه سهام اون را بخره

amir alipor

۱۳۹۵/۲/۲۶
ما که نمیتونیم همه جا باخودمون شارژر ببریم.همه جا هم برق در دسترس نیست
تنها راه استفاده از فناوری جدید غیر از لیتیوم یون برای باتریه

VistaMobile

۱۳۹۵/۲/۲۶
خیلی عالیه . تیتر بعدی خبرها و حتی روزنامه ها ! (سامسونگ به شارژ سریع 15 دقیقه دست یافت !) البته بعد از رونمایی از Find 9 میفهمه چطوری اما باید کمی صبر کنه !

حميد

۱۳۹۵/۲/۲۶
خودت ميگى ميخره. خوبه كه انقدر شرف داره كه مثل بعضى ركتا كپى و دزدى نكنه

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۲/۲۶
لامصب لو نمیده:)