خانهاخبار
مشخصات نسل چهارم گوشی‌های Moto G‌ افشا شد

مشخصات نسل چهارم گوشی‌های Moto G‌ افشا شد

موتورولا در پی معرفی جدید‌ترین گوشی بالارده‌اش با نام موتو جی 2016 است. اخیرا شایعات درباره این محصول بالا گرفته و دوباره اسمش بر سر زبان‌ها افتاده است. اکانت توییتر موتورولا اطلاعاتی درباره موتو جی افشا کرده است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.
۱۳۹۵/۲/۱۹

اخیرا موتورولا در اکانت رسمی توییتر خود برخی مشخصات Moto G را افشا کرده است. این گوشی را می‌توان یک بالارده با قیمت نسبتا مناسب دانست که نسل چهارم سری موتو جی را تکمیل می‌کند. به نقل از رونالد کواندت، این گوشی در دو نسخه با 2 و 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود که هرکدام حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 و 32 گیگابایتی خواهد داشت.

 

image

 

دوربین اصلی دستگاه، همان‌طور که از هر بالارده‌ای انتظار می‌رود، سنسور 13 یا 16 مگاپیکسلی خواهد داشت که به فوکوس لیزری مجهز شده است. دوربین جلو هم از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. یکی از ویژگی‌های نسل چهارم موتو‌ جی این است که برای اولین‌بار شاهد حضور NFC در آن هستیم؛ پیش از این هیچ‌کدام از موتو جی‌های تولید‌شده از این امکان بهره‌مند نبودند.

همان‌طور که می‌دانید، لنوو هم‌اکنون صاحب اصلی موتورولاست. یکی از مدیران ارشد این کمپانی طی مصاحبه‌ای در آغاز سال 2016 اعلام کرده بود: تمام اسمارت‌فون‌های موتورولا که در سال 2016 تولید می‌شوند به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز خواهند شد. طبق این اظهار نظر می‌توان با قاطعیت گفت که شاهد حضور سنسور تشخیص اثر انگشت در موتو جی امسال خواهیم بود.

با توجه به این‌که کشور هندوستان به یکی از قطب‌های تکنولوژی جهان تبدیل شده، موتورولا نیز تصمیم به رونمایی از محصول جدید خود در این کشور گرفته است. مراسم رونمایی در تاریخ 17 مه (28 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. لنوو هم مراسمی اختصاصی در امریکا برپا خواهد کرد، اگرچه ماهیت محصولاتی که در این گردهمایی معرفی می‌شوند همچنان بر همگان پوشیده است.

 

نظر شما درباره محصولات این برند چیست؟ آيا تاکنون صاحب یکی از گوشی‌های سری موتو جی بوده‌اید؟ در این صورت لطفا تجربه خود را در اختیار کاربران جی‌اس‌ام قرار دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)