خانهاخبار
تصویر جعبه iPhone 5se جعلی است

تصویر جعبه iPhone 5se جعلی است

روز گذشته تصویری منتسب به جعبه آیفون 5 اس ایی منتشر گردید که علاوه بر نام، سنسور TouchID آن را تایید می‌کرد. اما امروز مشخص شد که این تصویر جعلی بوده تا آیفون 4 اینچی جدید اپل همچنان در ابهام باقی بماند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۲

احتمال زیادی وجود دارد که اپل در کنفرانس بعدی خود که گفته می‌شود در تاریخ 21 یا 22 مارس (2 یا 3 فروردین) برگزار می‌شود، از آیفون 4 اینچی جدیدی به نام iPhone 5se رونمایی کند. متاسفانه تا امروز به جز اشتراک روی 4 اینچی بودن این آیفون، بر سر سایر مشخصات آن توافقی وجود ندارد.

در شایعات پیشین عنوان شده بوده که iPhone 5se از پردازنده A9، دوربین 12 مگاپیکسلی و 1 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، ضمن اینکه فاقد TouchID خواهد بود. روز گذشته تصویری از جعبه این دستگاه در اینترنت منتشر شد که ویژگی‌هایی مثل TouchID و شیشه محافظ خمیده 2.5D آن را تایید می‌کرد اما تنها چند ساعت از انتشار آن نگذشته بود که مهر جعلی بر آن زده شد.

بنابراین باز هم باید منتظر بمانیم تا با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس اپل، اطلاعات مطمئن‌تری از این گوشی جدید به دست آوریم و ببینم در نهایت کدام یک از این شایعات به واقعیت خواهد پیوست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسعود

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2 یا 3 فروردین درسته (جی اس ام تصحیح کن لطفا)