خانهاخبار
گوشی هوشمند اوبونتویی میزو در راه MWC 2016

گوشی هوشمند اوبونتویی میزو در راه MWC 2016

چند سال است که درباره ورود اوبونتو به دنیای گوشی‌های هوشمند صحبت‌هایی می‌شنویم، اما این اتفاق هرگز به‌صورت جدی و با تولید انبوه رخ نداده. ظاهرا کمپانی چینی میزو به اوبونتو پایبند است و قصد دارد سومین گوشی هوشمند اوبونتویی خود را در MWC 2016 معرفی کند.
۱۳۹۴/۱۱/۲۶

Meizu، تولیدکننده چینی گوشی هوشمند، قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از گوشی هوشمند جدیدی با سیستم عامل اوبونتو رونمایی کند.

نمایشگاه MWC 2016 هفته آینده آغاز می‌شود و میزو قصد دارد، مانند دو سال گذشته، یک تلفن هوشمند مجهز به اوبونتو در این نمایشگاه معرفی کند.

اگر به یاد داشته باشید، در MWC 2014 میزو از MX3 و در MWC 2015 از MX4 با سیستم عامل اوبونتو رونمایی کرد. هنوز مشخص نیست نام دقیق تلفن هوشمند اوبونتویی این شرکت چیست، اما احتمال دارد MX5 نام گیرد. پیش از این نیز شایعه شده بود میزو از مدل اوبونتویی گوشی هوشمند Pro 5 در این نمایشگاه پرده برمی‌دارد.

تا شروع نمایشگاه MWC 2016 زمان زیادی باقی نمانده و ۲۲ فوریه در شهر بارسلونا پاسخی قطعی به تمام شایعات و احتمالات طرح‌شده داده می‌شود. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسن

۱۳۹۴/۱۱/۲۶
اوبونتو از امروز آماده سازی غرفه خود در MWC 2016 را آغاز کرد
در یکی دو سال اخیر اینقدر اوبونتو خوب کار کرده که من به عنوان Apple at home advisor، دیگه علاقه ای به آی پد و آی فون ندارم!!!!

حسن

۱۳۹۴/۱۱/۲۶
کمتر از یک ماه پیش تصاویری از پورت شدن اوبونتو روی Pro ۵ منتشر شد اما هنوز مشخص نیست! البته هر مدلی که باشد حداقل باید نمایشگر FHD داشته باشد تا شاهد دومین دستگاه Convergence باشیم! با وجود سخت افزار مناسب گوشی های meizu، من شخصا کمپانی BQ را ترجیح میدهم، از یک سال پیش که Aquaris E4.5 رونمایی شد و خریدمش تا به حال خیلی ازش راضی ام - یک میان رده واقعا حرفه ای، البته با وجود اوبونتو