خانهاخبار
مشکل دیگر Nexus 6P: این بار میکروفون

مشکل دیگر Nexus 6P: این بار میکروفون

اگرچه نکسوس 6پی گوگل، که با همکاری هوآوی ساخته شده، مدت زیادی نیست وارد بازار شده، مشکلات زیادی پیش روی خود دیده است.
۱۳۹۴/۹/۲

گوشی جدید و تازه‌وارد نکسوس 6پی باز هم با مشکل جدیدی روبرو شده است. این بار کاربران گزارش داده‌اند که کیفیت ارسال صدا از میکروفون‌های دستگاه ضعیف است و هنگام تماس تلفنی با مشکل مواجه می‌شوند. تاکنون بسیاری از کاربران از ضعیف بودن میکروفون‌ها در حالت استاندارد تماس و هنگام استفاده از اسپیکر شکایت کرده‌اند. نمایندگان گوگل نیز در انجمن‌های رسمی گفته‌اند که به دنبال حل مشکل‌اند.

طبق گزارش غیررسمی کاربران، این مشکل به‌علت راه‌اندازی noise cancellation در گوشی رخ داده است. اغلب گوشی‌های مدرن از یک یا چند میکروفون در کنار میکروفون اصلی (mouth mic) استفاده می‌کنند تا نویزهای اطراف را کاهش دهند و صدای واضح‌تری ارسال کنند.

برخی کاربران نیز گزارش داده‌اند که پوشاندن میکروفون پشت گوشی مشکل را حل می‌کند و برخی دیگر نیز علت مشکل را همین میکروفون عنوان کرده‌اند. اگرچه صحبت‌های زیادی در مورد این مشکل وجود دارد، هنوز علتش مشخص نشده است. درواقع کاربران مشکل مشابهی دارند، اما دقیقا نمی‌دانند علتش چیست و هر یک نظر متفاوتی دارد.

احتمالا گوگل به‌زودی آپدیتی برای رفع این مشکل منتشر خواهد کرد.

 

image

 

منبع: Android Police

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۹/۴
سال به سال ، دریغ از پارسال.
واقعا گوشیهای نکسوس 4 و 5 هم خیلی خوشدست بودند و هم در عین سادگی ، زیبا و این مشکلات رو هم نداشتند.
شایدم گوگل داره این کار رو میکنه که از همین حالا برای گوشهایی که قراره خودش تولید کنه ، تبلیغ کرده باشه.

amir

۱۳۹۴/۹/۴
رضای عزیز این همه ارقام و آمار نشان دهنده کیفیت نیست درباره ایران خودرو و سایپا هم میشه ارقام خیره کننده ساخت و داد اما واقعیت کیفیت این دو شرکت بر همگان روشنه !

Ghostman

۱۳۹۴/۹/۳
درسته دوست عزيز ولى نه تا اين حد...

ali

۱۳۹۴/۹/۳
گوگل عزیز پشت دستتو داغ کن که دیگه با هوآوی گوشی بیرون ندی!!

رضا

۱۳۹۴/۹/۳
همین شرکت درجه چندم اقای علی غول مخابرات چین و ویکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان هستش
شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.[۳] هیوا وِی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند.[۴][۵] این شرکت حدود ۲۰ مؤسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد.[۶][۷]
در سال ۲۰۱۰ هیوا وِی سود ۳٫۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در ۱۴۰ کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هوآوِی استفاده می‌کنند.[۸]