خانهاخبار
7 شایعه در مورد آیفون 7: تغییردهنده بازی

7 شایعه در مورد آیفون 7: تغییردهنده بازی

از حالا بازار شایعات در مورد آیفون بعدی اپل داغ است و حدس و گمان‌های زیادی برای آن زده می‌شود. در این مطلب شما را با 7 مشخصه آشنا می‌کنیم که ممکن است سال آینده در iPhone 7 شاهد باشیم.
۱۳۹۴/۸/۱۹

با اینکه تنها دو ماه از عرضه آیفون 6اس و 6اس پلاس به بازار می‌گذرد، شایعات اولیه در مورد آیفون بعدی اپل شروع به پخش شدن در دنیای مجازی کرده است؛ شایعاتی که حتی بعضی از آنها را پیش از عرضه آیفون 6اس و 6اس پلاس شنیده بودیم.
با اینکه هنوز فاصله زیادی تا سپتامبر 2016 و معرفی آیفون 7 داریم، مطمئنیم که آیفون بعدی اپل، مثل بسیاری از آیفون‌های قبلی، می‌تواند فصلی تازه در دنیای گوشی‌های هوشمند باشد. در این مطلب به 7 ویژگی اشاره می‌کنیم که انتظار داریم در آیفون‌های 2016 اپل شاهد باشیم.

 

1- پردازنده A10 اپل

 

image

 

شکی نیست که اپل گوشی هوشمند بعدی خود را به پردازنده سریع‌تری مجهز می‌کند که به احتمال زیاد A10 نامیده می‌شود. با اینکه هنوز برای حرف زدن در مورد پردازنده A10 کمی زود است، بعضی شایعات از سپردن این کار به شرکت TSMC حکایت دارد.

 

2- رم 3 گیگابایتی برای آیفون 7اس

 

image

 

آیفون 6اس و 6اس پلاس اولین آیفون‌هایی هستند که از حافظه رم 2 گیگابایتی استفاده می‌کنند؛ ویژگی‌ای که به بالا بردن توان آیفون‌های جدید بسیار کمک کرده است. با اینکه اپل عادت ندارد هر سال میزان رم دستگاه‌های خود را ارتقا دهد، خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر این که ممکن است آیفون 7پلاس به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شود، درحالی‌که حافظه رم آیفون 7 همچنان 2 گیگابایتی باقی خواهد ماند.

 

3- بدنه ضد آب

 

image

 

در حالی که آیفون 6اس و 6اس پلاس به‌واسطه بدنه‌ای از جنس آلومینیوم 7000 جزو محکم‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازارند، شنیده شده که آیفون 7 از آنها هم محکم‌تر خواهد شد؛ ضمن اینکه ممکن است اپل نیز به جرگه تولیدکنندگان گوشی ضد آب بپیوندد.

4- ضخامت کمتر

 

image

 

بر اساس بعضی شایعات، آیفون 7 قرار است نازک‌ترین آیفونی باشد که تاکنون ساخته شده. پیش‌بینی می‌شود آیفون 7 ضخامتی بین 6 تا 6.5 میلی‌متر داشته باشد که حداقل 0.4 میلی‌متر از آیفون 6 نازک‌تر خواهد بود.

 

5- تکنولوژی جدید نمایشگر

 

image

 

انتظار داریم که اپل بالاخره در آیفون بعدی تغییری در تکنولوژی صفحه نمایشگر گوشی‌های خود ایجاد کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که نمایشگر آیفون 7 حاشیه‌های کمتری نیز دارد که سبب افزایش نسبت اندازه نمایشگر به بدنه می‌شود.

 

6- حافظه داخلی سریع‌تر

 

image

 

آیفون 7 و 7 پلاس ممکن است به حافظه ذخیره‌سازی داخلی سریع‌تری مجهز شوند که شرکت سن‌دیسک یا توشیبا آن را می‌سازد. همچنین ممکن است سال آینده شاهد مدل 256 گیگابایتی آیفون باشیم.

7- مدل ارزان‌تر

 

image

 

شایعه عرضه آیفون 4 اینچی و ارزان‌قیمت جدید اپل را مدت زیادی است که می‌شنویم. حتی احتمال می‌رفت در مراسم امسال این گوشی در کنار آیفون 6اس و 6اس پلاس معرفی شود که درنهایت این امر محقق نشد. حالا چشم‌ها‌ در انتظار دیدن iPhone 7c با بدنه فلزی اما سخت‌افزارهای ضعیف‌تر در سپتامبر 2016 است.

شما به عنوان کاربر دوست دارید کدام‌یک از این شایعات و حدس و گمان‌ها در مورد آیفون 7 و 7 پلاس به واقعیت بپیوندد؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۹/۷
اپل کپی کرده؟!؟!
خب تو اچ تی سی A9 رو کی پشتشو صاف کرد که مٍ آیفون بشه؟ کی خط هاشو عین آیفون کرد؟ اصلا لنز دوربین این وسط چی میگه.قبول دارم خط ها رو اچ تی سی بود ولی پشت ام 9 که خم نبود ولی چرا تو A9 خم شد اونو دیگه خدا میدونه.
در ضمن تو گلکسی پلاستیک بعدیتون فناوری تاچ سه بعدی رو با اسم کلییر تاچ می بینین.و تو گلکسی پلاستیک اس6 چرا جک هدفون اومد پایین؟ چرا اسپیکر هم مثل آیفون اومد پایین؟
کی اول سنسور اثر انگشت گذاشت رو گوشیش؟اپل. بعد اون سامی پلاستیک و اچ نی سیو و هوآوی هم اومدن سنسور گذاشتن.
کی اولین پردازنده ی 64 بیتی رو گذاشت رو موبایل؟اپل .بعد اون سامی پلاستیک اچ تی سی و هوآوی هم اومدن 64 بیتیش کردن.
چرا اچ تی سی فلاش آ9 رو گرد کرد؟
اگه آیفون بهترین گوشی نبود بیشتر لوازم جانبیا براش ساخته نمی شد
کی اومد از تو بدنه ی گوشیش از فلز استفاده کرد که بعدش سامی هم ازش کپی کرد؟
چطور ضد آب بودن گلکسی پلاستیک اس 5 به چش نمیاد ولی تو شایعه ی آیفون جدید دیدی حسودیت شد؟
کی بود که هم اندازه و هم رزولوشن آیپد رو کپی کرد و تبلت پلاستیکیش بکار برد؟
کی بود اومد سایز پیکسل دوربینشو افزایش داد و سامسونگ هم از کپی کرد؟
در ضمن شما ضد آب بودن رو یه کپی از سونی میدونی ولی نمیگی چرا تو سونی زد 5 سنسور اپر انگشت گذاشتن.
کی اومد فلاش دوگانه ی تورو تون گذاشت و اچ تی سیم ازش کپی کرد؟
بسه یا بازم بگم.خودتون بهتر میدونین کپی کار کیه.

ممد

۱۳۹۴/۸/۲۰
دمت گرم ایفون خوب از برندایه دیگه داری با کله بالا میری موفق باشی تو کپی کردن.
خطایه پشتش از اچ تی سی اونای که میفهمن و درست فک کنن متوجه میشن که کاملا این حرکتشون کپی بوده البته فنایه الکی مثلا متعصب ایفون میگننه فلانه بیسانه.
ضد اب بودنم که از سونی خواهشا ایفونیا نیان چرت بنویسن بگن نه اصلا کی گفته و ...
مدلپلاسشاز نوت سامسونگه چیزی که خوده خدا بیامرز هیچوقت دوست نداشت داشته باشتش گوشی فبلته که از ما رفتنکپی کردندستشون درد نکنه.
مدل اس گوشیاشونماز اس سامسونگ کپی شده که این از نابغه هایه خیلی خاص و اسکول شرکتشون سرچشمه میگیره در کل بگم ایفون دیگه گلابی شد

alireza

۱۳۹۴/۸/۱۹
تیر خلاص.....