خانهاخبار
آیا آیفون 7 بدنه ضدآب دارد؟

آیا آیفون 7 بدنه ضدآب دارد؟

در هفته اول عرضه آیفون 6اس و 6اس پلاس به سر می‌بریم و درنتیجه شایعات پیرامون آیفون نسل بعدی چندان جالب به نظر نمی‌رسند و اغلب نیز دور از واقعیت‌اند. اما با توجه به ویدئوی منتشرشده دیروز، که نشان داد آیفون‌های جدید تا بیش از یک ساعت زیر آب دوام می‌آورند، شایعه ضدآب بودن بدنه آیفون 7 جالب به نظر می‌رسد.
۱۳۹۴/۷/۶

براساس گزارشاتی از کشور چین، نسل بعدی آیفون بدنه مقاوم‌تری نسبت به آلومینیوم سری 7000 به‌کاررفته در آیفون 6اس دارد. اپل این سری آلومینیوم را برای جلوگیری از خم شدن مدل 6اس پلاس استفاده کرده و البته پیش از آن نیز در نسخه اسپورت اپل واچ  به کار برده بود. همچنین گفته می‌شود که نسل بعدی آیفون از بدنه ضدآب بهره می‌برد.

image

 

با توجه به ویدئویی که روز قبل منتشر شد و در کمال تعجب به همگان نشان داد آیفون‌های جدید 6اس و 6اس پلاس تا بیش از یک ساعت زیر عمق کم آب دوام می‌آورند و بعد از آن هم به‌خوبی کار می‌کنند، چندان هم بعید نیست این شایعه به وقوع بپیوندد. این‌طور که به نظر می‌رسد، گویا اپل کم‌کم خودش را برای عرضه آیفون ضدآب آماده می‌کند.

اگر شما هم به ضدآب بودن آیفونتان علاقه‌مندید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که هم‌اکنون قاب‌ها و کیس‌هایی به بازار آمده‌اند که این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهند.


image

منبع : PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۷/۷
تفاوت اینجاست.
که اپل برای ضد آب کردن گوشی نیازی نداشته از درپوش های مخصوص برای ورودی ها و خروجی هایی مثل یو اس بی و جک 3.5 میلیمتری هدفون و ... استفاده کنه.

amir1975

۱۳۹۴/۷/۷
شایعات در مورد نسل بعدی یک گوشی، درست همزمان با معرفی نسل فعلی اش، حقیقتی تلخ رو در بر داره :
"نسل فعلی حرفی برای گفتن نداشته".

اشکان

۱۳۹۴/۷/۶
زنده باد سونی !!