خانهاخبار
7 شایعه در مورد Galaxy S7: گوشی شانس سامسونگ

7 شایعه در مورد Galaxy S7: گوشی شانس سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در اوایل سال جدید میلادی از Galaxy s7 رونمایی کند. در این مطلب شایعاتی را مرور می‌کنیم که تاکنون در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است.
۱۳۹۴/۸/۱۸

با نزدیک شدن به پایان سال 2015 و آغاز 2016، هیجان برای دیدن پرچم‌دار جدید سامسونگ بیشتر و بیشتر می‌شود. این شرکت کره‌ای عادت دارد هرسال حوالی ماه مارس از پرچم‌دار اصلی خود رونمایی کند، اما امسال به نظر می‌رسد کار ساخت گلکسی اس7 زودتر به پایان رسیده و ممکن است حتی یکی-دو ماه زودتر از تاریخ معمول شاهد معرفی هفتمین نسل گوشی‌های گلکسی باشیم.
تاکنون شایعات زیادی در مورد گلکسی اس7 منتشر شده است که همه ما را برای دیدن گوشی شانس سامسونگ بی‌قرار می‌کند؛ گوشی هوشمندی که می‌آید تا قطعا زیباتر و قدرتمند‌تر از هر محصول دیگری باشد و موفقیت سری اس6 را ادامه دهد. در این مطلب شما را با 7 ویژگی گلکسی اس7 آشنا می‌کنیم که انتظار داریم در این پرچم‌دار آینده سامسونگ ببینیم.

 

1- بدنه منیزیومی

image

 

شایعات این‌طور می‌گویند که پرچم‌دار بعدی سامسونگ به‌جای آلومینیوم از بدنه منیزیومی استفاده می‌کند که فلزی سبک‌تر و مقاوم‌تر است. اما طراحی کلی گلکسی اس7 تفاوت چندانی با اس6 ندارد و به‌طور مثال پوشش شیشه‌ای پشت بدنه همچنان وجود خواهد داشت.

 

2- نمایشگر بزرگ‌تر

image

 

شایعات در این مورد خیلی قابل اطمینان نیست؛ درواقع این مورد کمی با سیاست سامسونگ تناقض دارد، چون معمولا گوشی‌های سری نوت این شرکت‌اند که از نمایشگر 5.5 اینچ به بالا استفاده می‌کنند. با این حال ممکن است در کنار گلکسی اس7 با نمایشگر 5.2 اینچی فلت شاهد معرفی مدل 5.7 اینچی آن با نمایشگری خمیده هم باشیم.

 

3- پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون سریع‌تر

image

 

انتظار می‌رود پرچم‌دار 2016 سامسونگ باز هم قوی‌تر از سال گذشته شود و پردازنده اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 را در اختیار بگیرد. علاوه بر این دو پردازنده، صحبت‌هایی در مورد پردازنده سومی هم شده است که البته با توجه به زیاد شدن تنوع مدل‌های اس7 بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

 

4- دوربین بزرگ‌تر و بهتر

image

 

شایعات ضد و نقیضی در مورد دوربین  گلکسی اس7 شنیده می‌شود: درحالی‌که شایعات اولیه به استفاده از دوربین 20 مگاپیکسلی اشاره داشت، اکنون حرف از به کار گرفتن دوربین 12 مگاپیکسلی در پرچم‌دار بعدی سامسونگ است.

 

5- چیپ اختصاصی صدای E55

image

 

سامسونگ با استفاده از چیپ صدا در گوشی هوشمند غریبه نیست. در گلکسی اس6 شاهد استفاده از سیستم تبدیل دیجیتال به آنالوگ Wolfson بودیم، اما احتمالا سال آینده چیپ صدای E55 را در عضو جدید خانواده گلکسی خواهیم دید. هنوز در مورد تفاوت چیپ جدید با قدیمی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما ممکن است استفاده از E55 به نوعی به همکاری احتمالی شرکت کره‌ای با سرویس پخش موسیقی آنلاین Tidal مربوط باشد.

 

6- نمایشگر حساس به فشار

image

 

پس از هوآوی و اپل، احتمالا سامسونگ سومین شرکت بزرگی است که به سمت استفاده از تکنولوژی حساس به فشار در نمایشگرهای خود می‌رود. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ برای رقابت با 3D Touch اپل از فناوری ClearForce در گلکسی اس7 استفاده کند، اما قابلیت‌هایش بیش از چیزی باشد که در آیفون 6اس شاهدیم.

 

7- یواس‌بی تایپ سی

image

 

با توجه به استفاده روزافزون از USB Type-C در گوشی‌های تلفن همراه و سازگاری بیشتر این محصولات با این رابط در سال 2016، به احتمال زیاد سامسونگ نیز در محصولات جدید خود به استفاده از این رابط روی بیاورد که سرعت انتقال اطلاعات و شارژ بیشتری دارد.

شما به عنوان یک کاربر دوست دارید کدام‌یک از این شایعات به حقیقت بپیوندد؟ فکر می‌کنید گلکسی اس7 به چه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید دیگری نیاز داشته باشد؟


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

mehrdad

۱۳۹۵/۹/۶
سلام خسته نباشید،ببخشید اندروید 7کی میاد؟تا کی باید منتظر بمونیم؟لطفا راهنمایی کنید
ممنون

arash

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
اگزینوس ..با این گوشی سامسونگ تموم گوشی ها را میترکونه سال 2015 زیباترین و قدرتمندترین گوشی شناخته شده با اگزینوس 7هزارش حالا با با 8890 اگزینوس و گرافیک بالاتر و شکاف میکرو اس دی و دوربین بسیار بهتر و باتری قدرتمندتر و حساسیت ب فشار و صدای hifi که صدا را بسیار بسیار شفافتر میکنه و برای عکس گرفتن هم از لیزر نبض قلب کمک میگیره واسه عکس های شفافتر و... باعث میشه همون اول سال بهترین و بیرقیبترین گوشی سال بشه من که 100% بهترین مدلشو میگیرم..سامسونگ سلطان گوشیهای جهانه ..واوووووووووووو

Ho3einBusy

۱۳۹۴/۹/۱۶
همش باشه فقط ارزونتر باشه مثل اس 6 عالی هست باطریش چندوقتی بود کم دووم میاورد ولی اونم درست شد کلا سامی دمت گرم خیلی مردی???????????

كامران

۱۳۹۴/۸/۲۹
منيزيم يه دروغ بيخوده آخرش بازم شيشه و پلاستيك ميذاره بعد ميگه اون كه زير شيشه هست منيزيمه.خخخخخ
درست مثل الان كه ميگن ما هم فلزى ميزنيم.بله . اون رنگى كه زير شيشه هست منيزيمه.جمع كنين بابا

REZA

۱۳۹۴/۸/۱۹
سامسونگ،جهان اولیو سومیو برا صادرات محصولاتش در نظر میگیره تا فروش بهتری داشته باشه.فوقش دوتا ازین مدلا بدنه منیزیمی تو این کشور میاد.چون رتبه اقتصادی ایران پایینه و وضع مالی اکثر مردم جوابگوی قیمت اینجور محصولاتش نیس...کلاس B , C از گلکسی S7 رو که بدنشون پلاستیکیه و پردازندشونم نسبت به مدل اصلی ضعیفتر و تعداد هسته هاشونم کمتره که بالطبع قیمتشم ارزونتره وارد این کشورمیشن ...برا مثال برید ببینید گلکسی Z3 رو به کدوم یک از کشورا صادر میکنه اونم هنو دومین نسخه آزمایشی سیستم عامل تایزن هسش که رو گوشی نصبه.
مقصد اصلی اولین نسخه های پرچمدار جدیدش هم آمریکا و اروپا هسش...این ینی مدیریت...
بیخودیم رو اینجور مسائل بیجا بحث نکنین.