خانهاخبار
گلکسی اس7 احتمالا در فوریه 2016 عرضه می‌شود

گلکسی اس7 احتمالا در فوریه 2016 عرضه می‌شود

شایعاتی شنیده شده مبنی بر این که سامسونگ، غول سخت‌افزاری کره جنوبی، قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش، یعنی Galaxy S7، را در ماه فوریه عرضه کند.
۱۳۹۴/۸/۱۴

زمزمه‌هایی از کره جنوبی، زادگاه سامسونگ، شنیده می‌شود مبنی بر این که گویا پرچم‌دار بعدی این کمپانی، یعنی گلکسی اس۷، در فوریه سال آینده میلادی عرضه می‌شود و تمام انواع آن از LTE Cat. 12 پشتیبانی می‌کند.

البته پیش‌تر هم خبرهایی شنیده می‌شد که می‌گفت این محصول اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی می‌شود، درحالی‌که قبل از آن صحبت‌هایی به گوش می‌رسید که اس۷ در ماه ژانویه متولد می‌شود. اما گزارش جدید از منابع معتبری در داخل سامسونگ می‌گوید این دیوایس فوریه رونمایی می‌شود.

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می‌بینیم سامسونگ قبلا هم محصولاتش را زودتر از موعد همیشگی معرفی کرده و این اتفاق در مورد گلکسی نوت ۵ هم رخ داد تا رقبای خود را -به طور مثال آیفون ۶اس- در بازار شکست دهد. حال به نظر می‌رسد این اتفاق در مورد گلکسی اس ۷ هم رخ خواهد داد.

در دریای شایعات مربوط به این دیوایس گفته شده که اس ۷ در دو نسخه معرفی می‌شود: اولی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دیگری از چیپ انحصاری سامسونگ، یعنی اگزینوس ۸۸۹۰ (ام۱) SoC، بهره می‌برد. حال در گزارش جدید عنوان شده که هر دو نسخه از شبکه LTE Cat 12 پشتیبانی می‌کند و این اتفاق اولین بار است که در تاریخ چیپست‌های اگزینوس رخ می‌دهد.

در تئوری شبکه LTE Cat 12 حداکثر سرعت دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود آن با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است که البته طبعا اپراتور مخابراتی شما باید این سرعت را ارائه دهد.

هنوز از صحت و سقم این شایعات نمی‌توان اطمینان داشت. به نظر شما آیا سامسونگ با گلکسی اس۷ اقبال عمومی را به دست می‌آورد یا بازار را به رقبا واگذار می‌کند؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

بهار

۱۳۹۴/۸/۱۶
شبکه لایت تو ایران هست.ایراسنل الان داده همراه اول هم به زودی میده

نیما

۱۳۹۴/۸/۱۵
آیفون خیلی وقته جلوی امپراتوری سامسونگ زانو زده... با اون قیمت های کذایی...

golnaz

۱۳۹۴/۸/۱۵
البته فکر نکنم شبکه LTE تو ایران به درد بخوره.
مخابراتا ارائه میدن آیا؟؟؟؟؟

رضا

۱۳۹۴/۸/۱۵
سلام
اگه برنامه ی دیفالت مسیج رو از مسنجر اصلی گوشی به مثلا سیگنال تغییر بدی مشکلی واس گوشی پیش میاد؟

محمدرضا

۱۳۹۴/۸/۱۴
چی بگم والا ؟