خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: روت کردن محصولات اندرویدی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: روت کردن محصولات اندرویدی

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۷/۵

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

 

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید، iOS، لوازم جانبی موسیقی و پردازنده ها پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها یا سیستم عامل‌های موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به روت کردن محصولات اندرویدی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره پردازنده‌ها از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Arshia

۱۳۹۴/۸/۲۷
سلام در مورد انلاک کردن بوت لودر گوشی میت۷ هواوی توضیح بدید وبگید ک چطور میشه این گوشی رو با راحترین روش انلاک کرد؟
و بعد از روت کردن ایا میشه از رام خود گوشی استفاده کرد و کاستوم رام نصب نکرد؟؟

علی

۱۳۹۴/۷/۱۲
سلام.میتونم ارتقا اندرویدا تو قسمت ستینگه گوشی که نوشته بروز رسانی کنم.اندرویدش یعنی اورجینال سامسونگ هست که اینکارا انجام بدم. تو رو خدا کس میدونه راهنمای کنه ممنون

جی اس ام

۱۳۹۴/۷/۱۱
همانطور که در این لینک مشاهده می کنید، توضیح داده شده که اندروید 5 برای این محصول ارائه نشده و شما به ریسک خود و با مسئولیت خودتان می توانید این کار را از طریق کاستوم رامهای مختلف انجام دهید.

milad47

۱۳۹۴/۷/۷
به ما بگو چطوری بریم به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام برویم مگه میشه

محمد عبودی

۱۳۹۴/۷/۶
اره خب فقط برای سری w اومده برای سری G هنوز نیومده
کسی نمیدونه کی براش میاد?