خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: اچ‌تی‌سی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: اچ‌تی‌سی

اگر از مخاطبان صفحه فیس بوک ما باشید، حتما می دانید که هر چهارشنبه کارشناسان برند ما به سوال های شما در خصوص محصولات یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی پاسخ می دهند. هفته پیش نوبت اچ تی سی بود. در ادامه مجموعه ای از مهم ترین سوال های طرح شده در خصوص این برند تجاری به همراه پاسخ های کارشناسان ما را می بینید.
۱۳۹۴/۳/۳۱

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام سرویس جدید ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات این برند طرح کنید. در هفته‌های گذشته کارشناسان برند جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره سامسونگ و اچ‌تی‌سی طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

 

image

 

پرسش: زمان عرضه Sense 7 برای One M8 چه تاریخی است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این آپدیت در آگوست 2014 با اندروید 5.1 برای این محصول رسما اعلام شد.

پرسش: آیا اچ‌تی‌سی تا به حال ساعت هوشمندی به بازار عرضه کرده است؟ در چه تاریخی به بازار ایران عرضه خواهد شد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: HTC ساعت هوشمندش را رسما معرفی کرده، ولی هنوز به بازار ایران عرضه نشده و تاریخ مشخصی هم برای ورودش به بازار ایران اعلام نشده است.

پرسش: گوشی من  HTC One M8 Eye هیچ آپدیت سنتری ندارد و هیچ راهی برای آپدیت کردن هم پیدا نمی‌کنم. به چند متخصص هم مراجعه کردم که آنها هم کاری از دستشان برنیامد. لطفا راهی معرفی کنید که بتوانم اندروید گوشی‌ام را به لالیپاپ ارتقا بدهم.
پاسخ جی‌اس‌ام: این اتفاق ممکن است به این دلیل باشد که نسخه سفارش کشور دیگری را خریده باشید که به‌صورت غیرقانونی وارد بازار ایران شده که در این صورت، این مشکل طبیعی است. اما اگر با گارانتی اصلی خرید کرده‌اید، فقط به خود شرکت نمایندگی مراجعه کنید.
 

image


پرسش: آیا برای Butterfly S به‌روزرسانی اندروید 5 اعلام می‌شود؟
پاسخ جی‌اس‌ام: فعلا خیر، ولی امکان دارد در آینده نزدیک اعلام شود.

پرسش: آیا برای One E8 اندروید 5 اعلام شده است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: تقریبا یک ماه پیش HTC رسما این آپدیت را اعلام کرد.

پرسش: چرا این شرکت طراحی پرچمدارش را تغییر نداد؟ به‌نظر خیلی یکنواخت شده است.
پاسخ جی‌اس‌ام: دلیل تغییر ندادن طراحی استقبال مجدد از همان سبک طراحی کلاسیک قبلی است.

پرسش: چرا قیمت این برند این‌قدر زیاد است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: در مورد قیمت، این برند خیلی تفاوتی با برندی مثل سامسونگ ندارد؛ به‌طور مثال در مقایسه با S6، این برند فقط 50 یورو گران‌تر است. این تفاوت قیمت زیادی که می‌بینید، در ایران اتفاق افتاده است.

پرسش: چرا آپدیت اندروید 5 برای HTC One M7 این‌قدر باگ دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: برای باگ‌های M7 در اندروید 5 راه‌حل پیشنهادی آپدیت به 5.0.2 است.

پرسش: چرا باتری این برند این‌قدر ضعیف است؟ یک روز هم جواب نمی‌دهد.
پاسخ جی‌اس‌ام: تا به حال در مورد باتری چنین گزارشی داده نشده و در مقایسه با گوشی G3 بهتر هم عمل کرده است.

پرسش: رابط کاربری سنس چه برتری‌هایی نسبت به بقیه رابط‌های کاربری دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: بیشتر تفاوت‌های رابط کاربری سنس در گرافیک و سرعتش است، ولی اگر تمام تفاوت‌ها را بخواهید، در این مقال نمی‌گنجد!

پرسش: واردکننده اصلی این برند کدام است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: واردکنندگان اصلی اچ‌تی‌سی در ایران مایکروتل، آرین همراه و یاس هستند.

پرسش: تبلت Nexus 9 در ایران چه قیمتی دارد؟ مزیت‌های این تبلت چیست؟
از یک میلیون و سیصد تا یک میلیون و ششصد هزار تومان قیمت موجودی بازار است. این مزیت‌ها را می‌توانید در بررسی تخصصی سایت مشاهد کنید.

image

 

پرسش: وسایل جانبی این برند را از کجا می‌توان تهیه کرد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: وسایل جانبی را می‌توانید از نمایندگی‌های واردکنندگان، که در بالا ذکر کردیم، تهیه کنید. در مجلات کالایاب هم معمولا آدرسشان نوشته شده است.

پرسش: آیا Desire Eye از تکنولوژی Quick Charge 2 پشتیبانی می‌کند؟ برای استفاده از این تکنولوژی شارژر خاصی باید تهیه کنیم؟
پاسخ جی‌اس‌ام: شارژر هر گوشی باید شارژر اصلی خودش باشد و تکنولوژی‌ای که ذکر کردید هم با همان شارژر درون جعبه کار می‌کند.

پرسش:چرا این‌قدر میان‌رده‌های این برند نسبت به بقیه برندها گران‌تر است؟ آیا اچ‌تی‌سی سریع‌ترین اندروید را بین همه اندرویدی‌ها دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: به‌نظرم بد نیست نگاهی به گوشی‌های دیزایر 816 و 820 بیندازید. واقعا به‌صرفه‌اند و نسبت به رقبا هم در بیشتر مواقع مشخصات بهتری دارند. از لحاظ سرعت هم می‌توان گفت رابط کاربری اچ‌تی‌سی جزو بهترین‌ها در اندروید است.

پرسش:آیا HTC Re وارد بازار ایران شده است؟ با چه قیمتی؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این محصول در حال حاضر در بازار با قیمت حدود 900 هزار تومان فروخته می‌شود و به صورت رسمی به بازار ایران عرضه شده است.

پرسش: چند وقت پیش پیغامی درمورد اپدیت لالیپاپ برای گوشی‌ام داشتم (E8)، ولی بعد از چند روز محو شد. حالا هم هر کاری می‌کنم، پیغام «گوشی شما به‌روز است» نمایش داده می‌شود. چند بار هم ریست فکتوری کردم. حتی با مراجعه به نمایندگی هم نتوانستم نتیجه‌ای بگیرم، گفتند رام این محصول  هنوز عرضه نشده. آیا راه دیگری وجود دارد که دوباره این آپدیت برایم ارسال شود؟
پاسخ جی‌اس‌ام: پیشنهاد می‌کنم به یکی از نمایندگی‌های رسمی اچ‌تی‌سی تشریف ببرید تا این مشکل را برایتان حل کنند. شرکت‌های مایکروتل، آرین و یاس نماینده‌های اصلی این برندند، ولی در مورد وجود آپدیت لالیپاپ در E8 شک نکنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

Abdollah

۱۳۹۷/۵/۲۷
ام ناین پلاس تو شب عکساش فوقلعاده هستش من دارم

Abdollah

۱۳۹۷/۵/۲۷
اپدیت 6 اومده دیگه

Abdollah

۱۳۹۷/۵/۲۷
برو تنظیمات apn بغیر از گزينه اول و دوم بقیه گذینه هارو پاک کن منم همچبن مشکلی در وام ام 9 پلاس داشتم همین کارو مردم درست شد

Abdollah

۱۳۹۷/۵/۲۷
با سلام و خسته نباشید من اچ تی سی وان ام 9پلاس دارم به خاطر مشکلاتی در رام قبلی دادم یه رام جدید ریختن رو گوشی العان گوشی من از گوگل پشتیبانی نمیکنه و هر نسخه از گوگل پلی سرویس رو میزنم نصب میشه ولی نه اوپن میده نه دستگاه میخونه این برنامرو و برای همه برنامه ها حتی تلگرام خطای گوگل پلی سرویس میده ... میشه لطفا راهنماییم کنید

سعید

۱۳۹۷/۲/۲۵
سلام
وقتتون بخیر
من یه موبایل HTC x9 دارم که با اینترنت همراه اول نمیتونم از اپلیکیشن بازار، گوگل پلی و همینطور گوگل کروم استفاده کنم. در صورتی که مثلا به راحتی اینستا گرام و واتس آپ و برنامه های دیگه رو استفاده می کنم.
در اپلیکیشن بازار ارور "خطا در اتصال به اینترنت" و در گوگل کروم " something went wrong"" رو نشون میده اما وقتی که از فیلتر شکن استفاده می کنم این مشکلات رو ندارم. ضمنا وقتی از طریق وای فای یا اینترنت خط ایرانسلم کانکت میشم این مشکلات رو ندارم.
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.