خانهاخبار
HTC تیزر مراسم معرفی گوشی جدیدش را منتشر کرد

HTC تیزر مراسم معرفی گوشی جدیدش را منتشر کرد

چندی است شایعاتی راجع به گوشی جدید اچ تی سی، HTC A9، به گوش می‌رسد و حتی اخیرا عکسی هم از آن لو رفت که بسیار شبیه آیفون ۶ بود. حال اچ تی سی یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی گوشی جدیدش منتشر کرده، اما دقیقا نمی‌دانیم باید منتظر معرفی HTC A9 باشیم یا گوشی دیگری در راه است.
۱۳۹۴/۶/۱۱

در ماه ژوئن خانم Cher Wang، مدیرعامل اچ‌تی‌سی، وعده عرضه شدن گوشی HTC A9 را در ماه اوت داده بود. حالا ماه اوت بسیار نزدیک است و احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رسمی این گوشی خواهیم بود. روز گذشته اچ‌تی‌سی پوستری از مراسم پیش روی خود منتشر کرد و احتمال دارد در این مراسم شاهد معرفی HTC A9 باشیم. در پوستر این مراسم، که به تاریخ ۶ سپتامبر برای برگزاری اشاره می‌کند، عبارت «زیباروی برتر» نوشته شده است.

 

image

 

عبارت‌های چینی دیگری هم پایین پوستر نوشته شده است. با کمک ماشین‌های ترجمه متوجه شدیم این کلمات چینی به‌معنای «قدرتی برای مبارزه متعصبانه» و «ارزش رنگی ساده» هستند. شما فکر می‌کنید این کلمات با پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی ارتباط دارد یا خیر؟

HTC A9 چگونه خواهد بود؟

از نظر سخت‌افزاری انتظار داریم HTC Aero یا HTC A9 با نمایشگری با رزولوشن QHD و پوشش محافظ گوریلا گلس ۴، که در لبه‌هایش کمی خمیدگی دارد و از نوع 2.5D است، عرضه شود. قلب تپنده این محصول نیز به احتمال بسیار زیاد پردازنده MediaTek Heilo X20 خواهد بود که از ده هسته پردازشی استفاده می‌کند.

از نظر ظاهری نیز، همان‌طور که یک‌بار عکس این گوشی لو رفته بود، با دستگاهی شبیه iPhone 6 روبروییم که همین حالا هم برخی هواداران این برند را ناامید کرده است. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا HTC A9 ممکن است اوضاع نابسامان این غول تایوانی را بهبود ببخشد؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

mz

۱۳۹۴/۶/۱۸
کی گفته 6 سپتامبر تی سایت gsmarena نوشته 29 سپتامبر

S.A

۱۳۹۴/۶/۱۶
چی شد پس ۶سپتامبر گذشت خبری از a9در نیومد فقط دیزایر728معرفی شد یعنی این زیباروی برتره؟

S.A

۱۳۹۴/۶/۱۵
ازgsmدرخواست میکنم سریع اخبار htcرو پوشش بده ممنون میشم

ا

۱۳۹۴/۶/۱۲
از همون زیباروی برتر میشه فهمید طراحیش شبیه آیفون نیست آخه ام7ام8ام9 همشون از آیفون قشنگ ترن اونموقع اچ تی سی بیاد گوشیهاشو زشت کنه بهش بگه زیباروی برتر؟؟ با عقل جور در میاد؟؟ نسبت به این گوشی اچ تی سی حس خوبی دارم و برای اولین بار به یه پردازنده مدیاتک هم حس خوبی دارم به نظر گوشی خوبی باشه

yashar htc

۱۳۹۴/۶/۱۲
برای طرفدارای آیفون من جمله این سایت مرغ یه پا داره....
این گوشی بهترین و با کیفیت ترین گوشی سال 2015 خواهد بود