خانهاخبار
ایسر از 4 گوشی ویندوزی در نمایشگاه ایفا 2015 رونمایی می‌کند

ایسر از 4 گوشی ویندوزی در نمایشگاه ایفا 2015 رونمایی می‌کند

شرکت ایسر، که نامش را بیشتر به‌دلیل لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمتش به یاد داریم، قصد دارد در نمایشگاه ایفا 2015 از 4 گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند.
۱۳۹۴/۶/۸

به گزارش یک وب‌سایت آلمانی، ایسر در نظر دارد در نمایشگاه IFA 2015، که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود، از 4 گوشی هوشمند ویندوز فونی رونمایی کند. اگرچه فعلا اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی‌ها در دست نداریم، حدس می‌زنیم که این 4 گوشی هوشمند از آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت، یعنی ویندوز 10 موبایل، استفاده کنند.
این اولین بار نیست که ایسر گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوز عرضه می‌کند. در سال‌های دور هم، که این شرکت تازه وارد بازار تلفن‌های همراه شده بود، چند مدل‌ از گوشی‌های خود مثل neoTouch P400 و beTouch E101 را با سیستم عامل ویندوز موبایل وارد بازار کرد و در حال حاضر نیز چند مدل از گوشی‌ها و تبلت‌هایش را با سیستم عامل ویندوز فون عرضه می‌کند.

 

image

 

هنوز درباره زمان ورود این دستگاه‌ها به بازار چیزی نمی‌دانیم، ولی، با توجه به گفته‌های یکی از مدیران مایکروسافت در مورد عرضه ویندوز 10 موبایل در ماه نوامبر امسال، احتمال می‌دهیم گوشی‌های جدید ویندوز فونی ایسر نیز حوالی همین تاریخ به بازار عرضه شوند. درحالی‌که پیش‌بینی می‌شود ایسر گوشی‌های خود را برای رده پایینی و میانی بازار عرضه کند، انتظار می‌رود مایکروسافت دو گوشی پرچم‌دار لومیا 950 یا 940 را تا پایان امسال به بازار بفرستد.
نمایشگاه IFA 2015، که هرسال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، امسال از تاریخ 4 سپتامبر شروع به کار می‌کند و تا 9 سپتامبر ادامه دارد. اگر به پیگیری اخبار نمایشگاه ایفا علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنم مطالب ویژه جی‌اس‌ام را در طول برگزاری این نمایشگاه از دست ندهید و آنها را با تگ IFA 2015 دنبال کنید.

منبع: Gsmarena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)