خانهاخبار
تصویر رسمی نسخه سفیدرنگ لومیا 950 منتشر شد

تصویر رسمی نسخه سفیدرنگ لومیا 950 منتشر شد

رفته‌رفته خبرهای بیشتری از پرچم‌داران بعدی مایکروسافت می‌شنویم. پس از فاش شدن اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‎افزاری لومیا 940 یا لومیا 950، اکنون تصویر رسمی این گوشی، که با اسم رمز Talkman شناخته می‎شود، به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۴/۶/۷

چند روز پیش خبری منتشر شد که اولین تصاویر رسمی از پرچم‌داران جدید مایکروسافت را به ما نشان داد. این پرچم‌داران، که تاکنون آنها را با اسم رمز Cityman و Talkman می‌شناختیم، قرار است اولین گوشی‌های هوشمندی باشند که با سیستم عامل ویندوز 10 به بازار می‌آیند. با این حال هنوز هم بر سر نام اصلی این دو گوشی بحث است. احتمال می‌رود که Talkman در زمان عرضه لومیا 940 یا لومیا 950 نام بگیرد و Cityman لومیا 940XL یا 950XL نام نهاده شود.

 

image

 

اخبار منتشرشده در هفته گذشته تصویری از نسخه سیاه‌رنگ Talkman را به ما نشان داد و اکنون تصاویری از نسخه سفیدرنگ این گوشی به بیرون درز کرده است. با توجه به تصویر منتشرشده، رنگ این گوشی کاملا سفید نیست و در واقع بدنه‌ای نقره‌ای‌رنگ با هاله سیاه در لبه‌های خود دارد. البته قسمت جلو بدنه همچنان سیاه باقی مانده است.

انتظار می‌رود که Talkman (لومیا 940 یا 950) نسخه کوچک‌تر لومیا 940XL یا 950XL باشد و از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده کند. در مورد دیگر ویژگی‌های این گوشی به پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره شده است. همچنین به نظر می‌رسد گوشی‌ها به‌دلیل برخورداری از فناوری ضبط صدا با دامنه بالا (HAAC) دارای 4 میکروفون در جلو و پشت خود باشند. لومیا Talkman ابعادی برابر 145.6 در 73.4 در 9 میلی‌متر دارد، درحالی‌که ابعاد Cityman، که نمایشگر 5.7 اینچی دارد، برابر با 153 در 79 در 8.6 میلی‌متر است.

پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت در تاریخ 19 سپتامبر علاوه بر این دو گوشی هوشمند از تبلت سرفیس 4 و نسل دوم دستبند‌ هوشمند خود نیز رونمایی کند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

فرنام

۱۳۹۴/۶/۸
اگه به عکس جدید ک از روبه رو ک رومیز گذاشته شده این گوشی دقت کنین، میبینید ک سنسور و دوربین سمت راست هستن نه چپ، پس این میتونه دلیلی بر دروغین بودن این عکس باشه ک من امیدوارم اینطور باشه، چون اصلا شایسته پرچمدار بودن نیست از نظر ظاهری
جی اس ام هم ک نوعی خدا تو فضای مجازی خودشو حساب میکنه، هیچوقت اشتباهاتشو درست نمیکنه؛ تصویر رسمی به چیزی میگن که مثلا یه کارمند مایکروسافت یا خود مایکروسافت همچین عکسیو بذاره، نه اینکه من بر اساس حدسم و شایعات سعی کنم یه چیزی شبیه به واقعیت بسازم، میتونه شبیه باشه یا خودش باشه، ولی هیچوقت رسمی نیست!!

علیا

۱۳۹۴/۶/۸
اینکه خیلی مسخره هست.
خیلی با اون عکسی که گوشی روی کیبورد بود و خودتون هم انتشارش دادین متفاوته.
طراحی ظاهری این توی مایه های گوشی های میان رده هم نیست. از نظر ظاهری به پای 640 هم نمیرسه
حاشیه های پایین و بالا خیلی بیشتر از اونیه که باید باشه.
قرار بود کلیدهای لمسی منو و ب و سرچ توی خود صفحه نمایش ادغام شده باشند.

محسن

۱۳۹۴/۶/۸
گوشی رو تا دست نگیری در مورد هیچیش نمیتونی نظر بدی پس الکی خوبه بده نکنین

محمد ص

۱۳۹۴/۶/۸
این سخت افزار برای وینفون خیلی زیاده عین اسرافه ، اصلا نیاز به این همه سخت افزار نداره

فرنام

۱۳۹۴/۶/۷
به هيچ عنوان رسمي نيست، شما هم بايد اين كلنمو حذف كنيد
رسمي به چيزي ميگن ك مايكروسافت خودش بيرون بده، كه مايكروسافت اينكارو نكرده
اين فقط يك رندر هست ك ممكنه اينطوري باشه يا نباشه (البته منكه ويندوزفوني هستم واقعا ازين طراحي حالم بهم خورد، اصالت لوميا به هيچ عنوان حفظ نشده)