خانهاخبار
مایکروسافت مجموعه اپلیکیشن‌های MSN را منتشر کرد

مایکروسافت مجموعه اپلیکیشن‌های MSN را منتشر کرد

– جی اس ام: مایکروسافت مجموعه اپلیکیشن‌های MSN را برای آی او اس، اندروید و ویندوز فون منتشر کرد. پنج اپلیکیشن MSN News, Money, Health & Fitness, Food & Drink و Sportsبرای هر سه سیستم عامل تلفن‌های هوشمند عرضه شدند.
۱۳۹۳/۹/۲۳
– جی اس ام: مایکروسافت مجموعه اپلیکیشن‌های MSN را برای آی او اس، اندروید و ویندوز فون منتشر کرد. پنج اپلیکیشن MSN News, Money, Health & Fitness, Food & Drink  و  Sportsبرای هر سه سیستم عامل تلفن‌های هوشمند عرضه شدند. اپلیکیشن MSN News بطور روزانه خبرها را از منابع متعدد خبری مانند نیویورک تایمز، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و ... برای آمریکا و از دیگر منابع خبری برای دیگر کشورها جمع آوری می‌کند. 
 
image
 
اپلیکیشن MSN Sport نتایج زنده مسابقات ورزشی را در بیش از ۱۵۰ لیگ مختلف در سراسر دنیا نمایش می‌دهد. همچنین اخبار ورزشی را از ۲۰۰ منبع مختلف به همراه عکس‌ها و ویدئوهای مربوط در خود جای داده است. اپلیکیشن MSN Money اخبارها و آمارهای اقتصادی را هدف قرار داده است. همچنین توسط آن می‌توان از تغییرات لحظه‌ای شاخص‌های بورس مطلع شد. اپلیکیشن MSN Health & Fitness نیز تمرین‌های ورزشی و رژیم‌های غذایی کاربر را ثبت می‌کند. این اپ صدها ویدئو از تمارین مختلف ورزشی را در خود جای داده و می‌تواند علائم بروز بیماری‌ها را به کاربر هشدار دهد. 
 
image
 
اپلیکیشن MSN Food & Drink شامل هزاران ویدئو از آموزش و ارتقا مهارت‌های مورد نیاز در آشپزخانه می‌شود. همچنین می‌تواند لیست خریدی در جهت تکمیل وسایل مورد نیاز در آشپزخانه به کاربر بدهد. مایکروسافت قصد دارد در آینده اپلیکیشن MSN Weather را نیز به این مجموعه اضافه کند. این اپ همانطور که از اسم‌اش پیداست به نمایش وضعیت آب و هوا به صورت روزانه و هفتگی می‌پردازد. علاوه بر آن هشدارهای مربوط به وضعیت‌های مختلف آب و هوا را در بر خواهد داشت و نقشه رادارهای آب و هوایی را نمایش خواهد داد.
کاربران می‌توانند این اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی استور یا ویندوز فون مارکت دانلود کنند. 
 
اپلیکیشن MSN News برای آی او اس - اندروید
اپلیکیشن MSN Sports برای آی او اس - اندروید
اپلیکیشن MSN Food & Drink برای آی او اس - اندروید
اپلیکیشن MSN Money برای آی او اس - اندروید
اپلیکیشن MSN Health & Fitness برای آی او اس - اندروید

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)