خانهاخبار
آخرین شایعات از مشخصات گلکسی اس 5 را ببینید

آخرین شایعات از مشخصات گلکسی اس 5 را ببینید

گلکسی اس 5 صفحه نمایش 5.25 اینچی خواهد داشت که کیفیت QHD خواهد داشت.
۱۳۹۲/۱۱/۱۶

حتما دیگر با نام Eldar Murtazin آشنا شده‌اید، این بلاگر روسی که در فاش کردن جزئیات و زمان معرفی گوشی‌هایی که هنوز ارائه نشده‌اند شهرت زیادی پیدا کرده است امروز به سراغ گلکسی اس 5 رفته است.

 

به گزارش جی اس ام، Murtazin ادعا کرده است که گلکسی اس 5 به صفحه نمایشی 5.25 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسل یا همان QHD از نوع سوپرآمولد، پردازنده Exynos 6 و یا Snapdragon 805 ، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین دوم 3.2 مگاپیکسلی مجهز است، باتری گوشی نیز 3200 میلی آمپری خواهد بود.

 

image

 

اگر این مشخصات صحت داشته باشند باتری گوشی ظرفیت بسیار خوبی خواهد داشت و بیشتر کاربران را راضی خواهد کرد، اما توجه کنید که به هر حال صفحه نمایش با این کیفیت به باتری بیشتری نیاز دارد و سامسونگ اگر از این صفحه نمایش استفاده کند چاره‌ای جز استفاده از باتری با این ظرفیت نخواهد داشت.

 

سیستم عامل این گوشی نیز به احتمال خیلی زیاد نسخه 4.4 اندروید خواهد بود که برنامه‌های سامسونگ مانند S Health، WatchOn و دیگر برنامه‌های متعلق به سامسونگ در آن با ظاهری جدید ارائه خواهند شد.

 

انتظار می‌رود که این گوشی در ماه آوریل (فروردین و یا اردیبهشت) وارد بازارهای جهانی شود. همانطور که گفتیم و سامسونگ نیز دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده بود این گوشی در 4 اسفند معرفی خواهد شد.

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۶
با سلام به دوستان عزیز من هم سامسونگ داشتم هم اپل اما تو ایران اپل هیچه چون کمپانیش ایران قبول نداره الانم سامسونگ s4 دارم عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
این سامی پلاستیکی که داره از اچ تی سی وان تقلید میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خدائیش خیلی خوشکله ای کاش پول داشتیم میتونستیم بخریمش

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
هرکی میخواد هر گوشی بگیره بگیره میاین بجای نظر خوب ومفید این تعصبات مسخره وبدون اگاهی رو هر روز تکرار میکنید که چی یابه همدیگه توهین میکنید خجالت بکشید واینقد عقب مونده بازی درنیارید واقعا که.ادم براساس احتیاج ونیاز وعلاقه شخصیش یه گوشی انتخاب میکنه.حالاتوبرو آپل بخریا سامسونگ یا سونی یا ال جی یا...دخالت توی تصمیم کسی هم نکن.اگه اطلاعات مفیدداری بذار نداری هم اینقد فکر کوچکتون رو هی روی سایت نذارید.مرسی

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
انگار htc one max رو آبیش کردن دیگه کپی برداری تا این حد؟!!!!!!!!!!!!!