خانهاخبار
گوشی Galaxy Grand 2 معرفی شد

گوشی Galaxy Grand 2 معرفی شد

۱۳۹۲/۹/۴

یک گوشی جدید به خانواده گوشی‌های سامسونگ اضافه شد امروز سامسونگ نسل دوم گوشی‌های خانواده گرند را معرفی کرد این گوشی Galaxy Grand 2 نام دارد و بهبودهایی نسبت به نسل قبلی خود دارد.

 

مهمترین تغییر این گوشی نسبت به نسل قبلی در ظاهر آن رخ داده است که قاب پشتی کاملا تغییر کرده است و شبیه به گلکسی نوت 3 شده است و مانند آن حالت دوخته شده دارد. مشخصات این گوشی را در ادامه مشاهده کنید

 

صفحه نمایش 5.25 اینچی از نوع LCD با کیفیت 1280×720 پیکسل و WVGA

پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز

رم 1.5 گیگابایتی

جافظه داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

باتری 2600 میلی آمپری

دوربین 8 مگاپیکسلی

پشتیبانی از دو سیم کارت

اندروید 4.3 آبنبات ژله‌ای

رنگ های مشکی، سفید و صورتی

صفحه نمایش بزرگ تر یعنی اینکه گوشی کمی بلندتر از نسل قبلی خودش است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (83 نظر)

رضارمضانی

۱۳۹۷/۴/۲۲
بسیارعالی

reza

۱۳۹۴/۶/۲
آخه عزیزم خبر داری که هسته همه گوشیها و تبلت ها و کامپیوترها رو 4 تا شرکت آمریکایی تولید میکنن و هیپ کشور دیگری تکنولوژی ساختش رو نداره که بخواد بهش نزدیک بشه چه برسه بسازتش .

reza

۱۳۹۴/۶/۲
سلام ،
پس خبر نداری که تمتم ماشینهایی که میزنه رو آمریکا تایید میکنه ، یعنی اصلا کارخونش مال آمریکاس ، فقط تو کره تولید میشه .

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
بابا دیگه خیلی خز و منسوخ شده این بحث تکراری بودن طرح گوشی های سامسونگ... حرفی نو باید!! دیگه الان هر کودکی می دونه که طرح و فرم گوشی های یه برند معتبر، امضای اونه... الان نه سامسونگ، که تمام برندهای معتبر جهان همینن... شما به گوشی های اپل، سونی و حتی ال جی که داره سعی می کنه خودشو به بقیه رقبا برسونه نگاه کنین، سبک گوشی های همه یه جوره و کاملا مشخصه... و فقط توی ظرایفه که دارن تغییرات ایجاد می کنن! الان توی بازار رقابتی روز دنیا برندی معتبر و برنده ست که با یه نظر که به گوشیش می ندازی بدون دیدن اسمش بتونی برندش رو تشخیص بدی. این یه سیاسته تجاریه که تمام برندهای معتبر دارن ازش پیروی می کنن. پس الکی همدیگه رو قتل عام نکنین و به جاش برین دو تا فایل اصول تجارت و اصول برندینگ بخونین بلکه هم دو روز دیگه همین شماها تونستین به جای کوبیدن همدیگه یه کار مفید بکنین و یه خلاقیتی به خرج بدین و باعث افتخار ما بشین!

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
جو مسخره اینجا واقعا عالیه! آخه خدا شفاتون بده! چی از سامسونگ و اپل و سونی و بقیه به شما می ماسه که می خواین به خاطرشون سر به تن هم نذارین! اونا دارن روز به روز از یه طرف برای پیشرفت و کشف تکنولوژی جدید و بالاتر رفتن از نظر اعتباری و مالی، و از یه طرف دیگه برا قالب کردن جنساشون به ما و پر کردن جیبشون رقابت می کنن، اون وقت ما ایرانیا نشستیم اینجا می زنیم تو سر هم به طرفداری از اینا! خب هر کی سلیقه ای داره... سامسونگ دوست داری داشته باش... اپل دوست داری داشته باش... دلایلتون هم محترم. دیگه چرا می خواین سلیقه تونو بکنین تو حلق هم !!!