خانهاخبار
نکسوس 5 توسط موتورولا ساخته می‌شود؟

نکسوس 5 توسط موتورولا ساخته می‌شود؟

نکسوس 4 ساخت کمپانی ال جی بود و اینبار گوگل به سمت موتورولا خواهد رفت؟
۱۳۹۲/۵/۲۱

خیلی از طرفداران اندروید منتظر ارائه نسخه بعدی نکسوس هستند، نکسوس 4 گوشی بسیار خوبی بود و انتظارات کاربران را بسیار بالا برد بنابراین کار گوگل تا حدودی برای انتخاب کمپانی بعدی برای ساخت نکسوس 5 کمی سخت شده است.

 

به گزارش امروز در صفحه گوگل پلاس Taylor Wimberly سردبیر سابق Android and Me که تا کنون اطلاعات خوبی از داخل این کمپانی داشته است اعلام شده که نسل بعدی گوگل نکسوس را کمپانی موتورولا که متعلق به خود گوگل است خواهد ساخت.

 

image

 

متن این پیام را در زیر بخوانید:

 

"موتورولا نسل بعدی گوشی‌های هوشمند نکسوس را معرفی خواهد کرد که این گوشی در سه ماهه چهارم معرفی می‌شود و موتو ایکس نیست."

 

اگر این صحبت‌ها درست باشد شاهد معرفی نسل بعدی گوشی‌های نکسوس با نام نکسوس 5 در پاییز امسال با همکاری موتورولا و گوگل خواهیم بود.

 

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا گوگل این گوشی را با همکاری موتورولا خواهد ساخت یا اینکه باز هم این وظیفه بزرگ را به ال جی واگذار می‌کند؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۳
میگن lg سازنده nexus 5 هست اونم عکساش منتشر شده

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۳
مگه نمیگین که شرکت موتورولارو گوگل خریده پس چرا نوشتین نسل بعدی رو گوگل با همکاری موتورولا میسازه؟این که معنی نداره بگین خود گوگل میسازه.چون به هر حال شرکت مال خودشه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
موتورولا واقعا مردی گوشی هاش محکم ودارای عمر طولانی اند

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
عماد- از نظر من احتمال زیادی داره که این گوشی رو موتورلا بزنه چون خودشو داخل نسل جدید موتورلا نشون داده در ضمن گوشی های موتورلا از لحاظ امنیتی خوب بودن البته باید منتظر موند که آیا موتورلا آندروید رو قبول میکنه یا نه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
احتمالا با اندروید 5 همزمان رونمایی میشه