خانهاخبار
رقابت نزدیک LG، ZTE و Huawei بر سر جایگاه سوم دنیای گوشی‌های هوشمند

رقابت نزدیک LG، ZTE و Huawei بر سر جایگاه سوم دنیای گوشی‌های هوشمند

کدام کمپانی برنده این رقابت است؟
۱۳۹۲/۵/۶
امروزه برنده شدن در میدان رقابت دنیای موبایلی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده است و کمپانی‌ها به این علت که می‌دانند این میدان بسیار سود آور است برای برنده شدن تلاش زیادی می‌کنند.
 
همانطور که می‌دانیم در حال حاضر سامسونگ و اپل تسلط کاملی را بر بازار گوشی‌های هوشمند دارند اما در خبری هم که دیروز برای شما منتشر کردیم و نتیجه پیش بینی موسسه IDC را گفتیم محبوبیت این دو کمپانی در حال کاهش است. اما با این حال هنوز دیگر کمپانی‌ها راه زیادی را باید برای رسیدن به جایگاه این دو کمپانی طی کنند.
 
با تمام این اوصاف در حال حاضر مکان سوم برای بسیاری از کمپانی‌ها یک مکان بسیار مناسب است و بر سر آن رقابت نزدیکی بین سه کمپانی  LG، ZTE و Huawei  وجود دارد.
 
به گزارش فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماه دوم 2013 نسبت به سه ماهه دوم 2012 45 درصد بیشتر شده است و رشد این سه کمپانی نیز قابل توجه بوده است.
 
همانطور که در جدول می‌بینید LG توانسته به خوبی خود را به اپل نزدیک کند و در پشت سر آن با فاصله کمی ZTE و Huaei با فاصله کمی قرار دارند حال باید ببینیم در دنیای گوشی‌های هوشمند چه کسی می‌تواند جایگاه خود را در مقام سوم تثبیت کند؟ نظر شما چیست؟
 
image
 
منبع: strategyanalytics.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (100 نظر)

لیلا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
به نظر منپزمیدن ازهمه بهتره اپل مگه چی داره ک اول بشه جز قیمت بالا.که مردم هی میان پز میدن اپل بهتره.

ایرانی

۱۳۹۴/۸/۱۹
سلام به دوستان یعنی شما هالا ایرانیید که از شرکت سامسونگ که سیاست هاش ضد ایرانینوضدایران عمل میکنن سامسونگ فقط کیفیت صفحش خوبه اپل فقط بدرد فیس میخوره سونی هم اصلش تو ایران نیس و اچ تی سی هم همینطور گوشی خوب الجی و هواوی که پر فروشترینه هم کیفیتوکارش خوبه و هم قیمت الحق که سال دو هزار پونزده مقام سوم جهانو بدست اورد

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۱
این چه وضع اطلاع دادن هست..با چه منطقی میگی اپل بهتر از سامسونگ هست؟؟اپل به گرده سامسونگ هم نمیرسه.هنوز اپل گوشی نزده که بتونه اس3 رو شکست بده.سامسونگ تو سخت افزار و نرمافزار و نواوری و کلا همه چیز از اپل بالاتر و سرتر هست.یکم دید جهان سومی خودمون رو از اپل برداریم.اپل رو الکی بزرگ کردیم در حالیکه به گرده سامسونگ هم نمیرسه.دوران اپل تموم شده بعد فوت جابز.اینو همه میدونند.گلکسی گرم میکنه؟؟پس بهت پیشنهاد میکنم که ایپد رو هم دستت بگیری که مثل تنور برات گرم میشه میشه روش تخم مرغ درست کرد.مشکلات ایفون5 هم ماشاا...اینقدر زیاد هست که باید کلی نوشت از بدنه بیکیفیت خشخشی زنگ پریده بگیر تا مشکلات دوربین و نقشه و وای فای و باطری و..خیلی موارد دیگه.اون موقع که سامسونگ تاسیس شد و سامسونگ داشت کار میکرد هنوز استیو جابز به دنیا نیمده بود..هنوز اپلی وجود نداشت.سامسونگ اولین گوشیش رو سال 1995 تولید کرد و اولین گوشی هوشمندش رو هم 2004 زد.2004 هنوز اپل به فکر گوشی ساختن هم نیافتاده بود!!!!کلا ایفون5 فقط ابروی اپل رو برد و از اس3 شکست سنگینی خورد

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۰
جی اس ام پس سونی و نوکیا و اچ تی سی و بلک بری و موتورولا کجان؟؟؟؟؟!!!!!! باور کنید 80 درصد مردم جهان اسم zte و huawei رو نشنیدن.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۰
zte دیگه چیییه؟ سونی و اچ تی سی و بلک بری رو ننوشته بعد میره واسم هووای و زد تی ای رو مینویسه!!!!!! عجب خبری !!!همش چرته