خانهاخبار
شایعات جدید از سونی؛پرچمداری جدید در راه است؟

شایعات جدید از سونی؛پرچمداری جدید در راه است؟

آیا شاهد یک پرچمدار جدید از سونی خواهیم بود؟
۱۳۹۱/۱۲/۱۳

سونی به تازگی Xperia Z خود را معرفی کرده است که این یک سوپرفون تمام عیار است، اما به نظر می‌رسد که سونی به این گوشی قانع نشده است و قصد معرفی یک گوشی جدید را دارد.

 

به گزارش بر طبق شایعات نام این گوشی Xperia C670X نام دارد. اگر بخواهیم یک مقایسه بین کد گوشی‌ها انجام دهیم بهتر است بدانید که گوشی Xperia ZL با کد C650X و گوشی Xperia Z با کد C680X شناخته می‌شوند.

 

گوشی Xperia که در این شایعات در مورد آن سخن گفته می‌شود به نوعی می‌تواند رقیب سرسخت HTC One باشد زیرا مشخصاتی مانند: صفحه نمایش 4.8 اینچی 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای Snapdrgon 600 با سرعت 1.8 گیگاهرتز، دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور Exmore RS و اندروید 4.2 خواهد داشت.

 

این شایعه از جای شروع شده که یک عکس که این گوشی نسبت داده می‌شود منتشر شده است.

 

image

 

نظر شما چیست، آیا سونی به این زودی یک جانشین تازه برای Xperia Z خود وارد بازار می‌کند؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
من نمیدونم سونی این چه کاراییه میکنه، من خودم طرفدار سونی هستم ولی دارم ازش ناامید میشم، همش یه پله عقبه. بزرگترین اشتباهش اینه که بعد از چندین ماه که اچ تی سی و شرکتهای دیگه از Snap 600 استفاده کردن، تازه سونی میخاد از این پردازنده استفاده کنه، که نمیدونم فایده اش چیه؟؟؟؟!!! همین کارارو میکنه ضرر میده دیگه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
.سالی چند تا پرچم دار؟؟اکسپریا Z الانم این؟سونی تا شیوه کار سامسونگ و اپل رو پیش نگرفته وضعش تغییر نمیکنه.باید یه گوشی مثل اس3 و ایفون5 بده تا اخر سال دیگه گوشی جدید نده که کسی میخواد بخره این فکر رو نکنه که دوماه بعد یه گوشی بهتر ازش میاد و...!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
Sony shoresh ra dar avarde nemizare goshi ghablish be oj berese sarie yek goshi dige mide biron

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
Sony shoresh ra dar avarde nemizare goshi ghablish be oj berese sarie yek goshi dige mide biron

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
ولی سونی اضلا بنظرم خوب عمل نمیکنه، همش کاری میکنه که چند ماهه قبل شرکت های دیگه انجام دادن، و هیچوقت یه رقیب قدر واسه پرچمدار اپل و سامسونگ نمیده بیرون، نمونشم همین گوشیه که بعد 6 ماه که همه استفاده کردن، میخاد تازه از snap 600 استفاده کنه، بعد یه رابط کاربری خسته کننده و امکانات خاصی هم رو گوشیهاش نمیزاره که باعث جذب مشتری بشه. من خودم همیشه از سونی استفاده میکردم بخاطر علاقم به سونی و اریکسون، ولی دو سه ماهه پیش ایقد خسته شدم از رابط و سرعت سونی که رفتم برای اولین بار یه برند غیر سونی رو گرفتم، واقعا هم از نکسوسم راضیم، و تازه طعم واقعیه اندروید رو میچشم، و الانم با اون همه علاقه ای که به سونی داشتم حاضر نیستم فعلا برگردم به گوشیهای سونی.