خانهاخبار
ویوو V30e به زودی با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود

ویوو V30e به زودی با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود

ویوو به تازگی تایید کرده که قصد دارد از یک میان‌رده جدید رونمایی کند که به باتری حجیم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. 

۱۴۰۳/۱/۳۱

ویوو در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه گوشی میان‌رده جدیدی است که ویوو V30e نام دارد و به باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌ساعتی مجهز است. میان‌رده جدید ویوو قرار است به زودی در دسترس بازار کشور هند قرار بگیرد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو از طریق یک میکروسایت اختصاصی جزئیات فنی و طراحی میان‌رده خود را تایید کرده است. با ضخامت ۷٫۶۹ میلی‌متری، ویوو V30e به نازک‌ترین گوشی بازار هند بدل خواهد شد که از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. 

تیزر رسمی ویوو V30e

ویوو تایید کرده که باتری ویوو V30e تا چهار سال سلامت خود را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، باتری گوشی جدید ویوو پس از ۱۶۰۰ بار شارژ نیز تا ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ می‌کند. چرخه ۱۶۰۰ بار شارژ تقریا معادل ۴ سال است.

سیستم دوربین ویوو V30e شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی خواهد بود. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار خواهد بود. 

سیستم دوربین ویوو V30e

در ماژول دوربین ویوو V30e فلاش LED دایره‌ای قرار خواهد گرفت که Aura Light نام دارد. ویوو طراحی گوشی جدید خود را Gem Cut می‌نامد که با دو رنگ قرمز و آبی همراه می‌شود. نمایشگر دستگاه نیز از لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.

 شایان ذکر است که این برند چینی به طور با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما اعلام کرده که ویوو V30e در تاریخ ۲ مه سال جاری میلادی مصادف با ۱۳ اردیبهشت معرفی خواهد شد. 

رنگ آبی ویوو V30e

طبق شایعات قبلی، ویوو V30e احتمالا به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. قلب تپنده گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود که با یک مدل حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

جدا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، شایعه شده که ویوو V30e از لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی این میان‌رده می‌توان به شارژ ۴۴ واتی، گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 و اندروید ۱۴ اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)