خانهاخبار
اختلال، این بار در ایتا

اختلال، این بار در ایتا

بررسی‌ها حاکی از آن است که روز گذشته پیام رسان داخلی ایتا دچار اختلال شده است.

۱۴۰۳/۱/۲۶

پس از فیلتر شدن پلتفرم‎‌‌های خارجی و همچنین افزایش نیاز مخاطبان به وجود برنامه‌های پیام‌رسان، شرکت‌های بسیاری در ایران به توسعه پیام‌رسان‌های ایرانی روی آورده‌اند. این درحالی است که اختلال در پیام‌رسان‌های داخلی مورد انتقاد کاربران قرار دارد.

ایتا یکی از این پیام‎‎‌رسان‌هایی است که اخیرا با اختلال روبه‎‌‌رو بود. بر اساس گزارشی از ایسنا روز گذشته کاربران اعلام کردند که ایتا دچار اختلال شده و امکان ارسال و دریافت پیام در آن وجود ندارد.

آنطور که گفته می‎‌‌شود پیام‌رسان داخلی ایتا که ساعتی پیش دچار اختلال شده بود، اکنون در دسترس گرفته است و امکان ارسال و دریافت پیام در آن وجود دارد.

گفتنی است این برنامه طی هفته‌های گذشته هم دچار اختلال شده بود و روابط عمومی این پیام‌رسان درباره علت آن توضیح داد به دلیل اشکال فنی در تجهیزات سخت‌افزاری شبکه، ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه شد.

برنامه ایتا یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی به شمار می‌رود که سال 1396 عرضه شد. آنطور که گفته می‌‎شود این پیام‌رسان تمام نیازهای یک کاربر چنین برنامه‌ای را تامین می‌کند و بنابراین از این لحاظ، ایتا یک برنامه استاندارد محسوب می‌شود. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که کاربران هر از چندگاهی با اختلال در این پیام‎رسان و حتی برنامه‌‎های دیگر دست و پنجه نرم می‎‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)