خانهاخبار
انتظارها طولانی‌تر شد؛ آیپدها احتمالا در ماه مه معرفی می‌شوند

انتظارها طولانی‌تر شد؛ آیپدها احتمالا در ماه مه معرفی می‌شوند

تحلیلگری شناخته‌شده ادعا کرده که اپل نسل جدید تبلت‌های خود را با تاخیر و در ماه مه عرضه خواهد کرد.

۱۴۰۳/۱/۱۰

تا به امروز گزارش‌های زیادی پیرامون تبلت‌های موردانتظار اپل یعنی مدل‌های جدید سری آیپد پرو و سری آیپد ایر منتشر شده است. در حالی که به نظر می‌رسد این محصولات در طی ماه جاری معرفی می‌شوند، حالا گزارشی منتشر شده مبنی بر تبلت‌های جدید اپل در ماه مه عرضه می‌شوند.

طبق این گزارش، اپل در ابتدا قصد داشت که مدل‌های جدید سری آیپد ایر و سری آیپد پرو را تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی کند. با این وجود، به دلیل برخی از بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، اپل ظاهرا مجبور شد که تبلت‌های خود را با تاخیر معرفی کند. البته به نظر می‌رسد روند پیچیده توسعه نمایشگرهای اولد نیز تاثیری در تاخیر رونمایی از سری آیپد پرو و سری آیپد ایر داشته است. 

iPad Pro

از زمان عرضه آخرین نسل آیپد پرو حدود یک سال‌ونیم زمان می‌گذرد و این طولانی‌ترین فاصله در بین معرفی نسل‌ جدید تبلت‌های پرمیوم اپل به شمار می‌رود. البته انتظار برای سری آیپد پرو جدید ارزشمند است چرا که این تبلت‌ها برای اولین بار به نمایشگر باکیفیت اولد مجهز می‌شوند.

اپل امیدوار است که با استفاده از نمایشگر‌های اولد فروش مدل‌های جدید سری آیپد پرو افزایش پیدا کند. در طی دو سال گذشته، میزان فروش آیپدها روند نزولی داشته و حتی در سه‌ماهه قبلی نیز عرضه آیپد‌ها حدود ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

جدا از نمایشگر‌های اولد، نسل جدید آیپد پرو به تراشه قدرتمند M3 مجهز خواهد بود و با نسخه‌های باز‌طراحی‌شده اپل پنسل و مجیک کیبورد همراه خواهد شد. از سوی دیگر، آیپد ایر نیز امسال در یک نسخه بزرگ‌تر ۱۲٫۹ اینچی به فروش می‌رسد که خبر بسیار خوبی برای کاربران به شمار می‌رود. در واقع، کاربران قادر خواهند بدون پرداخت هزینه گزاف یک تبلت بزرگ را خریداری کنند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)