خانهاخبار
ساعت هواوی واچ بادز با دو ایرباد داخل آن معرفی شد!

ساعت هواوی واچ بادز با دو ایرباد داخل آن معرفی شد!

پوشیدنی جدید هواوی از سیستم عامل HarmonyOS 3 و بلوتوث نسخه 5.2 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۹/۱۹

هواوی امروز در رویداد معرفی محصولات خود از پوشیدنی جدیدی رونمایی کرد که یک دستگاه دو در یک محسوب می‌شود. در واقع، این محصول جدید می‌تواند نقش یک ساعت هوشمند معمولی را برای کاربر ایفا کند ولی در زیر نمایشگر آن دو ایرباد قرار دارد که با فناوری مغناطیسی نوینی داخل بدنه محکم می‌شود.

 طبق اعلام رسمی هواوی، ساعت واچ بادز از نمایشگر 1.43 اینچی امولد بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر 466 در 466 پشتیبانی می‌کند. قاب این ساعت جدید از جنس فولاد ضد زنگ است و بند چرمی آن نیز در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای و در اندازه 22 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

image

ساعت واچ بادز به مانند دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار از قابلیت‌های سلامتی مختلفی مانند ویژگی پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایشگر کیفیت خواب، مدیریت میزان استرس و تست نوار قلب (ECG) بهره می‌برد. برای کاربری ورزشی، ساعت هواوی واچ بادز از 80 حالت ورزشی و 200 حالت سلامتی مختلف پشتیبانی می‌کند. به علاوه، ایربادهای هواوی واچ بادز ویژگی حذف نویز با هوش مصنوعی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

image

شایان ذکر است که هواوی واچ بادز بدون بند در حدود 66.5 گرم وزن دارد در حالی که وزن هر کدام از ایربادهای درون آن به 4 گرم می‌رسد. به علاوه، ایربادهای این ساعت از گواهی ضدآب و گرد و غبار IP54 برخوردار است ولی خود ساعت به دلیل مکانیسم باز شونده نمایشگر آن در برابر آب به شدت آسیب‌پذیر است. همچنین هواوی واچ بادز از سیستم‌های مکان‌یابی مختلف مانند GPS، BeiDou و GLONASS پشتیبانی می‌کند.

image

ساعت هواوی واچ بادز به سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS 3 مجهز است و از بلوتوث نسخه 5.2 برخوردار است. منبع تغدیه ساعت هواوی واچ بادز باتری 410 میلی‌امپر ساعتی است و هر کدام از ایربادها نیز به باتری 30 میلی‌امپر ساعتی تجهیز شده است. در این راستا، این برند چینی ادعا می‌کند مجموع عمر باتری هواوی واچ بادز تا سه روز خواهد بود. ایربادها با غیرفعال‌سازی حالت حذف نویز قادر خواهند بود تا 4 ساعت کاربر را همراهی ‌کنند و یا تا 2.5 ساعت به مکالمه بپردازند. شارژ کامل این دستگاه نیز در حدود 100 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی واچ بادز با برچسب قیمتی 429 دلاری روانه بازار می‌شود و از امروز نیز فروش آن نیز در چین آغاز شده است. در حال حاضر، جزئیات عرضه جهانی این پوشیدنی مشخص نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)