خانهاخبار
اپل پنسل ۳ قابلیت‌هایی مانند بازخورد لرزشی و پشتیبانی از فایند مای را به همراه خواهد داشت!

اپل پنسل ۳ قابلیت‌هایی مانند بازخورد لرزشی و پشتیبانی از فایند مای را به همراه خواهد داشت!

به تازگی شاهد انتشار گزارشی درباره قابلیت‌های جدید قلم استایلس اپل پنسل ۳ هستیم.

۱۴۰۳/۲/۱۰

رویداد «Let Loose» اپل برای رونمایی از آیپد‌های جدید، در روز ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و همچنان شاهد انتشار شایعات و گزارشات متفاوتی درباره محصولات جدید این شرکت هستیم. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، نسل جدید اپل پنسل با قابلیت بازخورد لرزشی طی این رویداد معرفی خواهد شد. 

apple 1.jpg

این گزارش اشاره چندانی به نحوه کارکرد این قابلیت ندارد؛ اما با توجه به میزان توجه اپل به جزئیات، احتمالا شاهد نوع متفاوتی از بازخورد لرزشی در حین استفاده از قلم‌های متفاوت خواهیم بود و این بازخورد در حین استفاده از قابلیت Double Tap و هنگام سوییچ ابزار‌ها نیز محسوس است. 

برخی از منابع همچنین متوجه اشاره‌ای به قابلیت حساسیت به فشار اپل پنسل در بتای iPadOS 17.5 شده‌اند و احتمال پشتیبانی قلم استایلس جدید اپل از این قابلیت نیز وجود دارد. در صورت عرضه اپل پنسل ۳ با قابلیت حساسیت به فشار و Double Tap، کاربران آیپد راه‌های بیشتری برای تعامل با اپل پنسل و تغییر ابزار‌ها بدون نیاز به لمس صفحه پیدا می‌کنند.

apple 2.jpg

گزارشات پیشین به احتمال عرضه این محصول با بدنه‌ای براق اشاره می‌کنند که البته با توجه به زبان طراحی نسل پیشین اپل پنسل و یکپارچگی آن با بدنه پشتی مات سری آیپد پرو، مقداری دور از ذهن به نظر می‌رسد. این گزارشات همچنین به احتمال پشتیبانی این محصول از چندین نوع سَری قلم برای مصارف متفاوت اشاره می‌کنند که خبر خوبی برای هنرمندان به حساب می‌آید.

به ادعای برخی از شایعات، اپل پشتیبانی از سرویس فایند مای را نیز به نسل جدید اپل پنسل اضافه کرده تا کاربران دیگر با مشکل گم شدن این استایلس مواجه نشوند. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، نسل جدید اپل پنسل نقش محصولی انقلابی در این سری را دارد و قابلیت‌هایی مانند بازخورد لرزشی و پشتیبانی از یک سرویس ردیابی در سایر استایلس‌های بازار دیده نمی‌شوند.

apple 3.jpg

این امر همچنین به رقبایی چون سامسونگ، انگیزه تولید استایلس‌هایی بهتر برای تبلت‌های خود را خواهد داد. در حال حاضر، کاربران قلم اس پن پرو امکان ردیابی آن توسط اپلیکیشن SmartThings را دارند؛ اما این قلم قابلیت‌هایی چون بازخورد لرزشی یا پشتیبانی از جسچر‌های لمسی را به همراه ندارد. به احتمال زیاد، طی رویداد «Let Loose» اپل شاهد رونمایی از آیپد پرو ۲۰۲۴، آیپد ایر نسل ششم، نسل جدید مجیک کیبورد و اپل پنسل ۳ خواهیم بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)