خانهاخبار
نسل جدید سونی اکسپریا پرو با دوربین‌های بهبودیافته در راه است

نسل جدید سونی اکسپریا پرو با دوربین‌های بهبودیافته در راه است

گوشی مبتنی بر دوربین جدید سونی از گشودگی دیافراگم متغیر بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۶/۱۸

همانطور که می‌دانیم، سونی در روز دوشنبه هقته بعد قرار است یک رویداد گیمینگ برگزار کند که احتمالا در آن شاهد رونمایی از یک محصول جدید خواهیم بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی در نظر دارد یک رویداد دیگر نیز در ماه نوامبر میلادی سال جاری برگزار کند که به احتمال زیاد به معرفی و رونمایی نسل دوم گوشی مخصوص عکاسی سونی یعنی اکسپریا Pro-I اختصاص خواهد داشت.

طبق این گزارش، گوشی جدید سونی از سه دوربین بهره خواهد برد که همگی آن‌ها با سنسورهای جدید همراه خواهند بود. در این راستا، همه این دوربین‌ها رزولوشنی 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. به علاوه، یکی از سنسورها از فناوری گشودگی دیافراگم متغیر نیز بهره خواهد برد که بین f/1.2 تا f/4.0 است.

image

شایان ذکر است که دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی نسل جدید سونی اکسپریا پرو از فناوری ترکیب‌سازی پیکسلی برخوردار است که تصاویر را با رزولوشن 12 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد. دوربین اصلی نیز سنسور 1 اینچی IMX903 است که با لنز فوق عریض IMX803 با اندازه 1/1.3 اینچی همراه است. دوربین تله‌فوتو نیز نسخه جدید سنسور 1/1.7 اینچی IMX557 سونی خواهد بود که از فناوری Quad-Bayer بهره می‌برد. به علاوه، انتظار می‌رود سونی اکسپریا پرو نسل جدید با پردازشگر سیگنال تصاویر جدید عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)