خانهاخبار
زمان رونمایی سری جدید گوشی‌های هوشمند موتو اج مشخص شد

زمان رونمایی سری جدید گوشی‌های هوشمند موتو اج مشخص شد

نسل گوشی‌های جدید موتورولا در تاریخ 17 شهریور معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۵/۳۰

چندی پیش بود که موتورولا با برگزاری رویدادی از جدیدترین گوشی خود به نام اج 2022 رونمایی کرد که به سری شناخته‌شده اج تعلق دارد و اولین محصول بازار با تراشه دایمنسیتی 1500 محسوب می‌شود. حالا اما به نظر می‌رسد باید منتظر محصولات دیگری از سری اج باشیم چرا که موتورولا دیروز ویدئویی را منتشر کرد که به زمان رونمایی این گوشی‌ها اشاره دارد.

image

براساس این گزارش که توسط اکانت رسمی توئیتری موتورولا منتشر شده است، جدیدترین گوشی‌های سری موتو اج در تاریخ 8 سپتامبر مصادف با 17 شهریور معرفی خواهند شد. به علاوه، در کپشن این پست توئیتری عبارت Find Your Edge ذکر شده است که به طور رسمی تایید می‌کند موتورولا سه گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که هنوز نام و مدل این سه گوشی مشخص نشده است و خبری هم از سوی این برند منتشر نشده است.

image

موتو X30 پرو

شایان ذکر است که انتظار می‌رود گوشی‌های موتو S30 پرو و موتو X30 پرو که هم اکنون در بازار چین موجود هستند با نام‌های تجاری سری اج در این رویداد روانه بازار جهانی شوند. در این راستا، موتو X30 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، نمایشگر 144 هرتزی و دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز است. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری 4610 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 125 واتی است.

image

موتو S30 پرو 

از آن سو، موتو S30 پرو نیز از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، نمایشگر کوچک‌تر 144 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچین این گوشی از باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 68 واتی برخوردار است. البته امیدواریم در طی روزهای آتی گزارش‌های بیشتری پیرامون این رویداد توسط موتورولا منتشر شود.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)