خانهاخبار
آنر قصد معرفی پرچمداری با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول را در MWC دارد

آنر قصد معرفی پرچمداری با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول را در MWC دارد

شرکت آنر در روز گذشته حضور خود در MWC 2022 را تایید کرد و حالا نیز به گفته کوالکام، این شرکت قصد رونمایی از پرچمداری به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول را دارد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

در روز گذشته، شرکت آنر حضور خود را در رویداد MWC 2022 تایید کرد. این شرکت، قرار است از گوشی جدیدی در سری مجیک رونمایی کند؛ هر چند هنوز از مدل دقیق آن اطلاعی نداریم. به عقیده بسیاری، گوشی معرفی شده توسط این شرکت قرار است همان گوشی تاشو آنر مجیک V‌ باشد که نخستین گوشی تاشو تولید شده توسط این شرکت به حساب می‌آید.

image

 

صفحه کوالکام در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اخیرا اعلام کرده که گوشی معرفی شده توسط آنر، از چیپست پرچمدار جدید این شرکت یا همان اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده خواهد کرد. پیش از این، شنیده بودیم که گوشی تاشو آنر مجیک V، به احتمال زیاد این چیپست را به همراه خواهد داشت؛ البته، امکان معرفی پرچمدار جدیدی توسط آنر نیز وجود دارد.

شرکت آنر تا به حال گوشی‌های زیادی را در سری مجیک خود معرفی کرده که از جدیدترین آنها، می‌شود به سری مجیک 3 که در ماه آگوست شاهد رونمایی از آنها بودیم؛ اشاره کرد. این گوشی‌ها، چیپست‌های کوالکام اسنپدراگون 888 و 888+ را به همراه داشتند. البته در شایعات منتشر شده تا به حال، اشاره‌ای به جانشینی برای سری مجیک 3 دیده نمی‌شود و احتمالا، گوشی معرفی شده توسط آنر همان مجیک V خواهد بود.

image

 

در صورتی که ستاره جدید آنر در MWC 2022 همان گوشی تاشوی مجیک V باشد؛ این محصول باید با گوشی هواوی P50 پاکت که توسط مالکین سابق آنر ساخته شده، رقابت کند. گوشی تاشو هواوی P50 پاکت، مدتی پیش در بازار اروپا با قیمت ۱۶۰۰ یورو عرضه شد. انتظار‌ها بر این است که قیمت گوشی تاشو آنر مجیک V، معادل ۱۰٫۰۰۰ یوآن چین (حدود ۱۵۷۲ دلار) باشد که در واقع، ۱۰۰۰ یوآن از گران‌تر از گوشی هواوی P50 پاکت است.

image

 

درباره برند آنر و گوشی تاشو مجیک V که احتمالا به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود چه فکر می‌کنید؟ آیا آنر موفق خواهد شد تا در بازار پر چالش گوشی‌های تاشو، به موفقیت دست پیدا کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)