خانهاخبار
مدل‌های 2021 موتو جی استایلوس، موتو جی پاور و موتو جی پلی معرفی شدند

مدل‌های 2021 موتو جی استایلوس، موتو جی پاور و موتو جی پلی معرفی شدند

موتورولا امروز از سه تلفن هوشمند میان‌رده جدید رونمایی کرد که هر تقریبا در یک دامنه قیمتی هستند و قدرت و قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

موتورولا در جدیدترین رویداد معرفی محصولات جدید خود تاکید می‌کند که هیچ شرکتی به خوبی آن‌ها دسته‌بندی محصولات میان‌رده و مخاطبان این دسته‌بندی را نمی‌شناسد. این کمپانی از اخیرا از سه موبایل میان‌رده جدید از سری G رونمایی کرده که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

Moto G Stylus 2021

موتور جی استایلوس ۲۰۲۱ نمایشگری ۶.۸ اینچی با وضوح 1080p دارد که بزرگ‌ترین محصول در تاریخ خانواده سری G است. این گوشی دارای قلم هوشمند است و این قلم در بالای خود بخش کلیک‌شونده‌ای دارد که کمک می‌کند تا آن را راحت‌تر از بدنه دستگاه خارج کنید.

image

استایلوس ۲۰۲۱ با اسنپدراگون ۶۷۸ به بازار می‌آید و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند دارای نرم‌افزارهایی شبیه Moto Note است که مخصوص قلم آن طراحی شده‌اند. موبایل جدید موتورولا فقط با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود ولی می‌توانید حافظه داخلی آن را با کارت حافظه ارتقا دهید. این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین موتو جی استایلوس یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این گوشی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است که از تکنیک ادغام پیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی موتو جی استایلوس می‌تواند فیلم‌برداری 4K 30fps داشته باشد، و لنزهای فوق عریض و سلفی هم قادر به فیلم‌برداری هایپرلپس هستند.

image

بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و در برابر آب مقاوم است اما استاندارد IP ندارد. موتورولا حسگر اثر انگشت را در پهلوی این دستگاه قرار داده و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حفظ کرده است. موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با قیمت ۳۰۰ دلار از ۱۳ ژانویه مصادف با ۲۴ دی وارد بازار می‌شود.

Moto G Power 2021

موتو جی پاور ۲۰۲۱ در مقایسه با استایلوس باتری بزرگ‌تر و نمایشگر کوچک‌تری دارد و طبیعتا فاقد قلم است. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند تا سه روز دوام بیاورد. موتورولا در جعبه این دستگاه یک شارژر ۱۰ واتی قرار داده اما خود گوشی از شارژرهای ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

image

قلب تپنده موتو جی پاور ۲۰۲۱ اسنپدراگون ۶۶۲ است که همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. حافظه داخلی این گوشی هم از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست. نمایشگر ۶.۶ اینچی موتو جی پاور دارای وضوح 720p است.

image

در قاب عقب این تلفن هوشمند یک سنسور اصلی ۴۸ مگایپکسلی قرار گرفته که از فیلم‌برداری 1080p پشتیبانی می‌کند. این‌جا دیگر خبری از سنسور فوق عریض نیست اما دو سنسور دو مگاپیکسلی دیگر برای تصویربرداری ماکرو و تشخیص عمق دیده می‌شود. موتو جی پاور با قیمت ۲۰۰ دلار از ۲۴ دی وارد بازار می‌شود.

Moto G Play 2021

موتو جی پلی ۲۰۲۱ مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل در میان سه محصول جدید موتورولاست که از ۲۴ دی با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 720p دارد و از اندروید ۱۰، اسنپدراگون ۴۶۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی هم با کارت microSD قابل ارتقاست.

image

موتو جی پلی ۲۰۲۱ مثل گوشی قبلی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که عمری ۳ روزه را برای مصارف عادی به ارمغان می‌آورد. این باتری از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. جی پلی ۲۰۲۱ هم جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد ولی مشابه دو دستگاه قبلی فاقد NFC است.

دوربین این گوشی شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری 1080p 60fps و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. موتو جی پلی ۲۰۲۱ در بخش سلفی یک لنز ۵ مگاپیکسلی دارد که درون ناچی قطره‌ای در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)